logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۱۲۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان تاکید کرد:

لزوم تسریع در مقاوم‌سازی و بازآفرینی شهری در استان زنجان

لزوم-تسریع-در-مقاوم‌سازی-و-بازآفرینی-شهری-در-استان-زنجان
استاندار زنجان گفت: با توجه به سیاست‌های تشویقی و مسئله مالی سعی می‌کنیم تسریع در روند مقاوم‌سازی و بازآفرینی شهری در استان ایجاد شود.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز 24 تیرماه در حاشیه جلسه ستاد بازآفرینی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسریع در مقاوم‌سازی مسکن و بازآفرینی شهری از سه محل در استان مهم است. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به لزوم افزایش مقاومت ساختمان‌ها افزود: افزایش ساخت مسکن از محل مسکن ملی از این بابت که بتوانیم در بافت‌های فرسوده اقدامی انجام دهیم برایمان مهم است. نهایتا افزایش کیفیت شهری با بازآفرینی این مناطق نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در سکونتگاه غیر رسمی برنامه داریم گفت: برای کوی فلسطین برنامه‌ریزی انجام شده و احتمالا برای کوی فاطمیه نیز برنامه‌ای وجود داشته باشد.

افشارچی اذعان کرد: با توجه به سیاست‌های تشویقی و مسئله مالی سعی می‌کنیم تسریع در روند مقاوم‌سازی و بازآفرینی شهری ایجاد شود 

وی از مردمی که در بافت‌های فرسوده ساکن هستند درخواست کرد: نسبت به بسته‌های تشویقی آگاه شوند و از این فرصتی که برای مستحکم‌سازی منازلشان به وجود آمده استفاده کنند. و از محل بازآفرینی شهری ارزش افزوده ایجاد کنند‌.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر