logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۱۲۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا مطرح کرد:

پرداخت بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان تعهدات بیمه بیکاری در استان زنجان

پرداخت-بیش-از-۱۲۷-میلیارد-تومان-تعهدات-بیمه-بیکاری-در-استان-زنجان
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: تعدادبیمه بیکاری برقرار شده اداره کل تامین اجتماعی استان در سال گذشته ۲ هزارو ۵۱۳ نفر بود که بالغ بر 127 میلیارد تومان در این خصوص پرداخت شد.

محمود عزیزخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تأکید بر این‌که با استمرار مدیریت فعلی، رویکردهای اصلاحی و تحولی نیز استمرار خواهد یافت و در این راستا 8 راهبرد تدوین شده اظهار داشت: تیم مدیریتی جدید 8 کلان راهبرد را برای عبور از چالش‌ها و اصلاح کارکردی‌های موجود در سازمان تأمین‌اجتماعی تدوین کرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تا امروز براساس همین هشت راهبرد، اقدامات بسیار مهمی در حوزه‌های مختلف انجام گرفته است، هوشمندسازی تأمین اجتماعی، تعمیم و گسترش پوشش بیمه‌ای، توسعه خدمات بیمه‌ای و درمانی، کنترل مصارف و افزایش بازدهی دارایی‌ها، بهره‌وری و افزایش بازدهی دارایی‌ها، صیانت از بیمه‌شدگان در حوزه درمان، اصلاح و سازماندهی صندوق در جهت پایداری، فساد ستیزی و صیانت از اموال) اقدام و عمل صورت خواهد گرفت.

مدیر‌کل سازمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: تعداد نفرات تحت پوشش استان تا اسفند ماه سال 1401 را تعداد ۵۸۵ هزار و ۷۲۹ نفر اعلام کرد که پوشش 53 درصدی جمعیت استان را در بر می‌گیرد.

وی اذعان کرد: تعداد بیمه شدگان این اداره کل در سال گذشته با رشد ۶.۲ درصدی به تعداد ۲۰۴ هزار نفر، تعداد مستمری بگیران با یک رشد 7 درصدی به تعداد ۵۴ هزارو ۶۶۴ نفر رسیده است.

عزیزخانی تعداد بیمه شدگان زنان خانه‌دار در استان را نیز ۸ هزارو ۸۵۸ نفر که رشد 110 درصدی نسبت به سال 1400 مواجه بوده اعلام کرد و گفت: تعداد بیمه شدگان دانشجویی نیز با 41 درصد رشد به عدد 861 نفر رسید.

وی بیان کرد: تعدادبیمه بیکاری برقرار شده اداره کل تامین اجتماعی استان تا اسفند ماه 1401 تعداد ۲ هزارو ۵۱۳ نفر بود که بالغ بر 127 میلیارد تومان در این خصوص پرداخت شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر