logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۱۱۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان خبر داد:

آماده‌سازی اردوگاه اسکان اضطراری در زنجان

آماده‌سازی-اردوگاه-اسکان-اضطراری-در-زنجان-
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان گفت: مدیریت بحران شهرداری زنجان در حال آماده کردن اردوگاه اسکان اضطراری است.

به گزارش موج رسا; سعید نجفی امروز ۲۰ تیرماه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار داشت: مدیریت بحران شهرداری زنجان در حال آماده کردن اردوگاه اسکان اضطراری است و با توجه به اینکه قبلا نیز مبالغی اختصاص داده شده است در ادامه این امر اقدام به خرید یک دستگاه تریلر کانکس‌دار ۱۲ چشمه حمام بهداشتی خواهد شد تا در مواقع بحران این محل مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه باید آمادگی پدافندی داشته باشیم، افزود: در مواقعی نیز میتوان استفاده‌های جانبی از اردوگاه نیز داشت.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان گفت: سالی یک بار اگر در اربعین شهرداری موکبی داشته باشد می‌تواند از این محل استفاده کند بنابراین بحث اسکان اضطراری اجتناب ناپذیر است.

وی تصریح کرد: مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید کانکس حمام بهداشتی اختصاص داده شده که باید در مدت ۸۰ روز توسط پیمانکار به شهرداری تحویل داده شود.

وی همچنین با اشاره به خرید یک دستگاه تریلر کانکس‌دار ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی نیز گفت: در راستای تکمیل ارودگاه اسکان اضطراری با مبلغ ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان احداث خواهد شد.

نجفی تصریح کرد: در مواقعی در برخی استان‌ها نیز اتفاقاتی رخ می‌دهد که با کامل شدن اردوگاه حتی می‌توان با سایر استان‌ها نیز خدمات ارائه داد.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال ۹۸ که استان زنجان با بارش‌های شدیدی همراه شد گفت: با اینکه ارگان‌های مختلف اقداماتی را در سطح شهر انجام دادند اما متاسفانه مدیریت بحران استان هیچ عکس‌العملی نداشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر