logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۱۱۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

ورود نیروگاه ۷ کیلوواتی جهاد کشاورزی شهرستان ایجرود به مدار تولید

ورود-نیروگاه-۷-کیلوواتی-جهاد-کشاورزی-شهرستان-ایجرود-به-مدار-تولید
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان از ورود نیروگاه ۷ کیلوواتی جهاد کشاورزی شهرستان ایجرود به مدار تولید خبر داد گفت: مطابق مصوبه هیات وزیران ادارات دولتی و نهادهای عمومی باید ۲۰ درصد برق مصرفی خودر را از طریق انرژی های تجدیدپذیر تامین نمایند.

پیام جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از ورود نیروگاه ۷ کیلوواتی جهاد کشاورزی شهرستان ایجرود به مدار تولید خبر داد و اظهار داشت: مطابق مصوبه هیات وزیران ادارات دولتی و نهادهای عمومی باید ۲۰ درصد برق مصرفی خودر را از طریق انرژی های تجدیدپذیر تامین نمایند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برق یک انرژی بسیار پاک است ولی تولید آن با سوخت‌های فسیلی موجب آلودگی شدید زیست محیطی می‌شود و از این‌رو هر چه مشترکان برق این انرژی را درست‌تر استفاده کنند به همان میزان از تخریب محیط زیست نیز پیشگیری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: استان زنجان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی صنعت برق کشور بوده و یکی از استان‌های هدف در احداث این نیروگاه‌های خورشیدی است.

جوادی از عزم دولت برای افزایش تولید انرژی‌های تجدیدپذیر خبر داد و تصریح کرد: ایجاد انرژی‌های تجدید پذیر مانند نیروگاه‌های خورشیدی رویکرد اصلی دولت برای تامین انرژی است و به همین سبب طرح‌های مختلفی برای ایجاد این نیروگاه‌ها در سطح کشور در دست انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: استان زنجان نیز به عنوان یکی از قطب‌های اصلی صنعت برق کشور با توجه به اقلیم بسیار مناسب یکی از استان‌های هدف در احداث این نیروگاه‌هاست که خوشبختانه در نقاط مختلف استان مراحل اجرایی آن در حال انجام است و به زودی تعدادی از این نیروگاه‌های خورشیدی به مدار می‌پیوندند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر