logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۱۱۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج رسا:

سومین ایثار ماندگار در سالجاری به ثبت رسید

سومین-ایثار-ماندگار-در-سالجاری-به-ثبت-رسید
مسوول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه اهدا عضو اقدامی خداپسندانه، تصمیمی زندگی بخش و تبلور ایثار و نوع دوستی است گفت: سومین ایثار ماندگار در سالجاری به ثبت رسید.

شهریار اماموردی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه روزانه بیماران زیادی به دلیل نیاز مبرم به پیوند عضو و نرسیدن به موقع عضو اهدایی جان خود را از دست می‌د‌هند، اظهار کرد: اهدای قلب و کبد جوان طارمی به دو نفر زندگی دوباره بخشید.

بیشتر بخوانید

وی افزود: یک بیمار مرگ مغزی می‌تواند پیام آور امید و زندگی باشد و به طور متوسط جان ۸ بیمار را نجات دهد و به آنها زندگی دوباره ببخشد.

مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان ابراز کرد: فرزاد مرادی جوان ۲۹ ساله اهل شهرستان طارم که دچار مرگ مغزی شده و در بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان بستری بود برای برداشت ارگان به پایتخت اعزام شده است.

اماموردی گفت: با اهدای عضو این جوان طارمی سومین ایثار ماندگار استان در سال ۱۴۰۲ به ثبت رسیده است.

وی تاکید کرد: چنانچه در دین مبین اسلام نیز پیرامون جایگاه والا و ارزشمند نجات جان انسان‌ها تاکید شده است، "اهدای عضو" اقدامی خداپسندانه، تصمیمی زندگی بخش و تبلور ایثار و نوع دوستی بوده و جلوه‌ای زیبا از فرهنگ ایثار و فداکاری است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر