logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۱۱۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

سد بلوبین و بخشی از طرح جاده قیدار باید تا پایان امسال به اتمام برسد

سد-بلوبین-و-بخشی-از-طرح-جاده-قیدار-باید-تا-پایان-امسال-به-اتمام-برسد
استاندار زنجان گفت: تعدادی از پروژه‌ها از جمله سد بلوبین و بخشی از طرح جاده قیدار باید تا پایان امسال به اتمام برسد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز ۱۵ تیرماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان با بیان اینکه در گذشته بنا بر هر منطقی تعداد زیادی پروژه در استان تعریف شده و کلنگ آن برزمین زده شده است، اظهار کرد: بر اساس پیشرفت پروژه و بودجه‌های اختصاصی باید کارها را پیش ببریم و اولویت استان اتمام آنها است.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید تلاش کنند علی‌رغم محدودیت‌های مالی موجود حداکثر بودجه را به انحای مختلف جذب کنند، افزود: تعدادی از پروژه‌ها از جمله سد بلوبین و بخشی از طرح جاده قیدار باید تا پایان امسال به اتمام برسد و تاکید داریم همه تلاش‌ها در این راستا باشد.

استاندار زنجان با اشاره به تلاش‌های انجام شده در استان برای اختصاص اعتبار و برطرف کردن موانع، تصریح کرد: تلاش کردیم صدایمان را به گوش مسئولان برسانیم که کاهش سود بانکی تسهیلات اقدام ملی مسکن به ۱۸ درصد از جمله این موارد است، علاوه بر این ما تلاش می‌کنیم خواسته‌هایمان را به گفتمان تبدیل کرده و حداکثر استفاده را در راستای توسعه استان ببریم.

افشارچی با بیان اینکه در گذشته بنا به شرایط کشور بودجه خوبی وجود داشت، اضافه کرد: در حال حاضر با محدودیت منابع مواجه هستیم و مسئولان باید برای مجموعه خود تولید ثروت کنند که مولدسازی یکی از این موارد است.

استاندار زنجان به سه ماه شدن پرداخت مازاد مالیات نیز اشاره کرد و افزود: این اقدام حرکث مثبتی است که با تلاش زیاد به آن رسیده‌ایم و باید کوشش شود تا از این دست اقدامات افزایش یابد تا به‌راحتی به اهداف از پیش تعریف شده خود برسیم. اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر معاون رئیس‌جمهور به استان، از این دست اقدامات است و امیدواریم مدیران نیز حداکثر اعتبارات را جذب کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر