logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۱۰۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم:

دو فرد متخلف به جرم شروع به شکار کل و بز در شهرستان طارم دستگیر شدند

دو-فرد-متخلف-به-جرم-شروع-به-شکار-کل-و-بز-در-شهرستان-طارم-دستگیر-شدند
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم از دستگیری دو فرد متخلف به جرم شروع به شکار کل و بز در منطقه شکار ممنوع خرمنه سر طارم خبر داد.

سید‌سعید موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ساعت 30 :3 صبح روز چهارشنبه 14 تیرماه 1402 محیط بانان شهرستان طارم در حین گشت و کنترل دو فرد متخلف را به جرم شروع به شکار کل و بز در دربند ده بهار منطقه شکار ممنوع خرمنه‌سر دستگیر نمودند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه متخلفین ساکن یکی از روستاهای شهرستان طارم هستند، افزود: از متخلفین دو قبضه سلاح غیرمجاز(قاچاق) یک قبضه گلوله‌زنی برنو و یک قبضه اسلحه شکاری ته پر به همراه تعداد 21 عدد فشنگ جنگی و شکاری، یک دستگاه دوربین چشمی، یک دستگاه دوربین مسافت زن، مقادیری فشنگ چارپاره ساچمه، دو دستگاه چاقو، کوله پشتی و یک دستگاه چراغ قوه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متخلفین دستگیر شده به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند، خاطر نشان کرد: منطقه شکار ممنوع خرمنه سر طارم زیستگاه گونه‌های جانوری از جمله کل و بز، پلنگ، خرس قهوه ای، گربه وحشی، گرگ، گراز، روباه و انواع پرندگان شکاری می باشد و گونه شاخص این منطقه کل و بز است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم ضمن تشکر از زحمات محیط بانان شهرستان، گفت: محیط بانان به صورت شبانه روزی مشغول گشت و کنترل و پایش مناطق مختلف شهرستان هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین برخورد و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی می گردند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر