logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۱۰۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

جهاد تبیین و روشنگری دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

جهاد-تبیین-و-روشنگری-دستاورد‌های-انقلاب-اسلامی-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا میدان داری می‌کند گفت: جهاد تبیین و روشنگری دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام بیگدلی در مراسم رونمایی و اکران فیلم کمپ شماره ۱۰ "مستند زندگی‌نامه شهید محمدباقر ناسوتی" و یادواره شهدای روحانیت، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم اظهار داشت: امروزه ایدئولوژی و تفکر اسلامی نمایان شده است و این به برکت و ثمره خون شهدا است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: جامعه روحانیت ۴ هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است و شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید محلاتی، حزب جمهوری اسلامی از جمله شهدای شاخص هستند که دارای شخصیت علمی بالایی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان عنوان کرد: استان زنجان ۴۱ شهید روحانی دارد که شهدای روحانی اهداف دینی و انقلابی داشتند که بر پایه دین مبین اسلام بود.

حجت الاسلام بیگدلی تصریح کرد:  اهداف شهدا بر پایه فرمایشات رهبری بود و شهدا شیفته رهبری بودند و با توجه به اینکه استان زنجان ۴۱ شهید روحانی دارد و این افتخاری برای استان زنجان است.

وی افزود: امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا میدان‌داری می‌کند و امروز کشور آمریکا متحدین خود را از داده است.   

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان تاکید کرد: جهاد تبیین و روشنگری دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و به لطف خدا سفره انقلاب بسیار گسترده شده است به طوری که در عرصه‌های مختلف پزشکی، علمی، امنیتی، نظامی و اقتصادی به اقتدار و عزت رسیده‌ایم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر