logo
امروز : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۱۰۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه در گفتگو با موج رسا:

آسفالت‌ریزی باند دوم سه راه سلطانیه با هزینه ۱۵ میلیارد تومان انجام شد

آسفالت‌ریزی-باند-دوم-سه-راه-سلطانیه-با-هزینه-۱۵-میلیارد-تومان-انجام-شد
رئیس اداره راهداری سلطانیه با بیان اینکه محور ترانزیت زنجان– قزوین چهار خطه خیر آباد به سمت سلطانیه حدود چهار کیلومتر است گفت: آسفالت باند دوم سه راه سلطانیه با هزینه ۱۵ میلیارد تومان انجام شد.

حمید نظری در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه تا اواخر تیر ماه سال جاری محور ترانزیت زنجان – قزوین آماده بهره برداری است و میزان اعتبارات در نظر گرفته شده با مشارکت اداره راه و شهر سازی استان زنجان انجام شد اظهار کرد:  65 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این پروژه لایه نهایی آسفالت توسط عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه در حال اجرا است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه عنوان کرد: چهار کیلومتر که شامل چهار خطه از  خیر آباد تا سه راهی سلطانیه در دست اجرا است  و هدف از این طرح  ایمنی بیشتر و کاهش میزان تصادفات وتلفات جاده‌ای است.

نظری گفت: آسفالت باند دوم سه راه سلطانیه تا خیرآباد به طول چهار کیلومتر با هزینه ۱۵ میلیارد تومان در حال انجام است و به زودی به پایان می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه ابراز کرد: برای اجرای لایه نهایی ۶۵۰۰ تن آسفالت و ۱۵میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

نظری تصریح کرد: مشکلات اداره راهداری شهرستان سلطانیه بیشتر مربوط به فرسودگی ماشین آلات است که در شهرستان سلطانیه 15 دستگاه ماشین آلات وجود دارد که میانگین سنی ماشین آلات راهداری غالبا بالای 20 سال است و نیاز به نوسازی دارد  که امید است  با تزریق اعتبارات بتوان ماشین‎ آلات جدید در امر کمک و یاری و ارائه خدمات بهتر در جاده‌ها فراهم کرد.

وی تاکید کرد: اقداماتی توسط سازمان و اداره کل راهداری استان انجام گرفته که  کمیته برنامه‌ریزی شهرستان  برای خرید یک دستگاه لودر 3میلیارد تومان  اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر