logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۰۶۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
وقتی همت بسیجیان زنجان کار ساز می شود؛

از به کارگیری امکانات کامل مهندسی تیپ تا حضور جهادگران بسیج طلاب زنجان در منطقه شادگان

از-به-کارگیری-امکانات-کامل-مهندسی-تیپ-تا-حضور-جهادگران-بسیج-طلاب-زنجان-در-منطقه-شادگان

جانشین تیپ 36 انصار المهدی سپاه استان زنجان از به کارگیری امکانات کامل مهندسی تیپ 36 انصار المهدی (عج) استان زنجان در مناطق سیل زده شادگان در استان خوزستان خبرداد.

 سرهنگ رضا عزیزخانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تیپ 36 انصار المهدی (عج) استان زنجان به منظور کمک رسانی به مناطق آب گرفته شهرستان شادگان و مناطق اطراف در این منطقه حضور دارد.

وی با اشاره به حضور سه گروه جهادی و دستگاه های مهندسی مورد نیاز و گردان های خدمات رزم در این منطقه،افزود: تلاش می کنیم تا از آبگرفتگی روستاها و شهر شادگان جلوگیری کنیم.

این مسئول از به کارگیری امکانات کامل مهندسی از جمله  بیل مکانیکی، بولدزر و کمپرسی در این منطقه خبرداد و گفت:  10 دستگاه خودروی سنگین و 15 دستگاه خودروی سبک تاکتنیکی برای جابه جایی اهالی و تخلیه شهرها در این عملیات به کارگیری می شود.

جانشین تیپ 36 انصار المهدی (عج)سپاه استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 60نفر از تیپ 36 انصار المهدی (عج) در این منطقه حضور دارند،بیان داشت: دو گروه جهادی نیز در این منطقه حضور دارند.

"فرهاد امندی" رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان نیز با اشاره به حضور گروه های جهادی استان زنجان در روستای ناصری یکی از روستاهای اطراف شادگان،اظهار داشت: با توجه به آبگرفتگی موجود، گروه های جهادی از تیپ 36 انصار المهدی (عج) استان برای جلوگیری از ورود آب به این روستا مستقر شده اند.

وی از ایجاد سد بند برای جلوگیری از ورود آب خبرداد و گفت:امکانات و دستگاه های سنگین و سبک برای خدمات رسانی به مردم به کارگیری می شود.

"حجت الاسلام حسن بیگدلی"مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز اظهار داشت:  در راستای هم افزایی و مقابله با سیل ویرانگرطبق فرمان نماینده حضرت امام در سپاه،تقسیم بندی کار در سپاه های استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه گروه های جهادی بسیج طلاب در قالب بیش از 4 اتوبوس اعلام آمادگی با ابلاغ سپاه استان در منطقه حضور دارند، افزود: این گروه ها در حال حاضر در منطقه شادگان در کنار بسیجیان،گروه ها جهادی و مردم برای مقابله با سیل حضور دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: وظیفه دیگر نهاد نمایندگی فعالیت روابط عمومی برای ثبت و ضبط حرکت های ایثارگرانه است تا در تاریخ ماندگار باشد.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام یک روز در دفاع از حرم در صحنه حضور داشتند، افزود: امروز حشد الشعبی در کنار سیل زدگان در شادگان کار می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه این دیار دارای مردمان بسیار خونگرم، شریف، بزرگ و عزیز است، افزود: مردم این خطه علاقه مند به امامت،ولایت و نظام هستند.

وی با تقدیر از همت مردم و تلاش در کنار بسیجان،خاطرنشان کرد: این مردم گله ای هم دارند باید بیشتر به آنها خدمت می شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر