logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۱۰۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]

امروز باید چهره واقعی آمریکا و همدستان آن آشکار و تبیین شود

امروز-باید-چهره-واقعی-آمریکا-و-همدستان-آن-آشکار-و-تبیین-شود-
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید چهره واقعی آمریکا و همدستان آن نسبت به حقوق بشر آشکار و تبیین شود و وظیفه اصلی دلسوزان افشای سراب غربی‌ها برای نسل جوان است که بدانند چه بر سر ملت ایران آمده است.

به گزارش موج رسا; به نقل از خبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی شامگاه امشب بمناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای احمدآباد وسط، اظهار کرد: امروز چهره نقابدار آمریکا و فریبکارانه آنها برای همه آشکار شده است و مدعی حقوق بشر بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا شناخته شده است و جنگ‌هایی که به بهانه دفاع از مردم انجام می‌دهند بردن ثروت و منابع کشورها به نفع خودشان است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: در کشورهای اطراف ما به بهانه نجات مردم زندان‌های مخوفی را تشکیل دادند و در کشور ژاپن نیز صدها هزار نفر را با بمب اتمی از بین بردند و متاسفانه سازمان ملل نیز مستعمره این کشور شده و فقط بیننده جنایات این کشور شده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منشور حقوق بشر در 30 ماده تنظیم شد ولی به قطع یقین هیچ کدام از این قوانین اجرایی نشد و فقط در کلام این‌ها مدعی حمایت از ملت‌ها و مردم هستند ولی هیچگونه پایبندی به آن ندارند.

کشور سوئد آشکارا حقوق بشر را نقض می‌کند

نوش آبادی با اشاره جنایت اخیر کشور سوئد در هتک حرمت به قرآن کریم گفت: کشور سوئد نقض آشکار حقوق بشر را انجام می‌دهد و با حمایت کشور آمریکا که مدعی حقوق بشر است این جنایات صورت می‌گیرد و به ارزش‌های دو میلیارد مسلمان جسارت می‌کنند.

وی ادامه داد: منافقینی که دهها جنایات در کشور ما انجام دادند در پناه چه کسانی هستند؛ اروپایی‌ها به آن‌ها اجازه سخنرانی در پارلمان خود را می‌دهند در حالیکه ما مردم ایران زخم خورده این گروهک هستیم و این‌ها تناقضات آشکار حقوق بشر توسط مدعیان آن است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز باید چهره واقعی آمریکا و همدستان آن نسبت به حقوق بشر آشکار و تبیین شود و وظیفه اصلی دلسوزان افشای سراب غربی‌ها برای نسل جوان است که بدانند چه بر سر ملت ایران آمده است.

دشمن بدنبال حذف نام و یاد شهدا است

همچنین در این مراسم حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: دشمن در حال حاضر بدنبال حذف نام و یاد شهدا است و ما باید بدانیم که هر چه داریم از شهدا است و زنده نگه داشتن شعائر الهی نشانه تقوی است و قطعا مردم ایران در روز غدیر ولایی بودن خود را نشان خواهند داد.

وی به ایام دهه ولایت و امامت اشاره کرد و بیان داشت: غدیر عید اصلی شیعه است و باید در این روز شیعه بودن خود را بروز و ظهور نماییم و عید ولایت برای ما بسیار مهم است.

امام جمعه موقت ورامین حادثه هفتم تیر را جان دادن یاران امام بخاطر انقلابی بودن دانست و تصریح کرد: جرم شهید بهشتی فقط بخاطر پایبند بودن به امام است و این شهدا فقط بخاطر مردمی بودن شهید شدند آنها هرگز با جبهه کفر و نفاق سازش نکردند و اینگونه به شهادت رسیدند و این روزها عده‌ای بدنبال تطهیر چهره زشت و کریه منافقین هستند و ما شاهد هستیم که اینها در کشورهای حامی خود نیز امنیت ندارند.

وی راه انقلابی‌گری را راه ولایت دانست و عنوان کرد: انقلابی‌گری خط ولایت است و هرکس از این مسیر جدا شود، نباید مدعی این راه باشد و اگر مانند شهید بهشتی در راه انقلاب ثابت قدم ماندیم در تاریخ به نیکی از ما یاد می‌شود.

روز به روز پرچم شهدا و انقلاب بالاتر خواهد رفت

حجت الاسلام محمودی با تقدیر از خدمات دولت سیزدهم گفت: عده‌ای امنیت روانی مردم را تهدید و خدمات انقلاب را انکار می‌کنند و در حوزه رسانه و فضای مجازی به دنبال تخریب ریاست محترم جمهوری هستند و ما هرگز نباید ناامید بشویم و قطعا روز به روز پرچم شهدا و انقلاب بالاتر خواهد رفت.

خطیب جمعه ورامین افزود: مسؤولان به مشکلات جدی‌تر ورود کنند و خدمات صورت گرفته در زندگی روزمره مردم احساس شود و اگر ضعف و نقصانی وجود دارد سریع‌تر رفع شود تا خدمات عظیم نظام اسلامی از خاطر یاد نرود.

وی در پایان گفت: در حوزه فرهنگی دفاع از حجاب و غیرت غافل مانده‌ایم و در این حوزه همه ما در حال پس دادن امتحان هستیم که میراث شهدا را چگونه محافظت کرده‌ایم و متاسفانه به احکام قرآن بی‌تفاوت شده‌ایم و در جمهوری اسلامی به ارزش‌ها هتک حرمت صورت می‌گیرد و لازم است متولیان با این صحنه‌ها برخورد کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر