logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۰۹۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]

بذرپاش: قیمت مسکن در برخی شهرها ‌تا ۳۰ درصد ‌کاهش یافت

بذرپاش:-قیمت-مسکن-در-برخی-شهرها-‌تا-۳۰-درصد-‌کاهش-یافت
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تعیین قیمت املاک و اجاره را قانونی می‌کنیم، گفت: در قبال قیمت مسکن ساکت نمی‌نشینیم.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

به گزارش موج رسا; مهرداد بذرپاش شامگاه سه شنبه در مراسم سالگرد شهدای هفتم تیر در مسجد جامع اردستان اظهار داشت:  انقلاب اسلامی رعناتر از قبل به نهضت خود ادامه می‌دهد و همه مدیون مردان و زنانی هستیم که بعد از 42سال در مراسمات شهدا با رغبت شرکت می‌کنند و در این روز مظلوم‌ترین یاران انقلاب به شهادت رسیدند.

وزیر راه و شهرسازی ابراز داشت: باید از عظمت این روز بزرگ صحبت کرد و بررسی کرد امام راحل ما با افراد چه کرد که شهدایی شدند و 230هزار نفر جان خود را فدای این حرکت حضرت امام کردند که همه از شخصیت حضرت امام راحل بوندد که این حرکت را خلق کرد.

وی افزود: خانواده‌ها را باید همراه کارهای نسبی خودمان همراه کنیم و حضرت امام این کار را انجام داد و خلق کرد و ملتی را به خروش آورد که حاضر شدند جان خود را برای این هدف متعالی بدهند و این موضوع نیز از یک هزار و 400سال پیش هم بود اما حرکتی نداشت و در مقطعی که بود با شکست مواجه می‌شد اما امام کاری کرد بعد از 44سال هنوز با توجه به مشکلات لبیک می‌گویند و امام را دوست دارند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: زمانی که پرده‌ها کنار رفت مشخص می‌شود که افراد چکاره‌اند و یاران امام خمینی(ره) شهید بهشتی‌ها و مطهری‌ها و همه شهدا بودند که امام عصر خود را یاری کردند و شهید مطهری و بهشتی در اوج مظلومیت که مورد اهانت‌ها قرار گرفتند به شهادت رسیدند و این سنت خدا است که هرکس ولی فقیه زمان خود را یاری کرد ماندگار می‌شوند و الان هم هر شخصی ولایت فقیه را یاری کرد در تاریخ ماندگار خواهد شد هر چند شبهاتی در گذشته و در تاریخ اسلام هم بود و الان نیز وجود دارد اما باید مسیر را شناخت.

بذرپاش ابراز داشت: بهترین هنر آنی است همانطور که می‌گوییم با مردم هستیم در زمان قدرت هم با مردم باشیم و باید قهرمان‌های واقعی که شهدا هستند آن‌ها را به همگان معرفی کنیم و انقلاب ما پر از این قهرمان‌ها بوده و رویش‌ها بیشتر از ریزش‌ها است و این رویش‌های انقلاب را می‌رساند که رهبر انقلاب اسلامی روی آن کار کرده است.

وی تصریح کرد: مردم در مسیر انقلاب قرار دارند و به شرق و غرب وابسته نیستیم و وقتی رهبری صالح داشته باشیم وجبی از خاک کشور را از دست نداده‌ایم و در انقلاب اسلامی این موضوعیت دارد که نباید سانتیمتری از خاک را به دشمن بسپاریم.

بذرپاش بیان کرد: توافق کاری رئیس جمهوری همین است که در مسیر حرکت کنیم و برای مردم کار کنیم و ما وارث نساختن چند سال مسکن در کشور هستیم و همین بر روی قیمت مسکن اثر گذاشته است و چون مشکل مردم است باید با وارد شدن به میدان، این موضوع‌ را برطرف کنیم و به تولید انبوه برسیم و بخش زیادی زمین و تسهیلات را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی تاکید کرد: در شهرها با توجه به هویت شهری ساخت‌ها راحت‌تر است و در طرح‌های هادی روستایی هم به لطف خدا تصمیمات خوبی گرفته شده است تا با ابتکار خودشان مسکن بسازند و ساخت مسکن و تحویل و ساخت مسکن مهر وظیفه ماست.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ساخت مسکن در کشور شتاب خوبی گرفته در حالی که بازار مسکن در کشور رهاشده بود اما با این شتاب در سال جاری و سال آینده و با قانون خوبی که مجلس تصویب کرد در خصوص خانه‌های خالی و عرضه آن قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در بعضی شهرها 20تا 30درصد قیمت مسکن کاهش پیدا کرده اما این راضی‌کننده نیست، افزود: بعضی‌ها رعایت نمی‌کنند اما دیگر ساکت نمی‌نشینیم و با افرادی که بخواهند هر قیمتی را تعیین ‌کنند برخورد می‌کنیم و تاکنون چند مشاور املاک بزرگ پلمب شدند و تعیین قیمت املاک و اجاره را قانونی خواهیم کرد.

بذرپاش تصریح کرد: باند 10کیلومتری زواره انجام شده و روکش آسفالت جاده ترانزیت اردستان هم انجام خواهد شد در حالی که آسفالت شهرستان اردستان کیفیت خوبی ندارند که این مشکل برطرف می‌شود و اتفاق‌های بزرگی در حال انجام است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر