logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۰۷۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان:

پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان تا پایان سال به نتیجه مطلوبی می‌رسد

پروژه‌های-نهضت-ملی-مسکن-در-استان-زنجان-تا-پایان-سال-به-نتیجه-مطلوبی-می‌رسد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان تا پایان سال به نتیجه مطلوبی می‌رسد و شاهد افتتاح‌های خوبی در استان خواهیم بود.

به گزارش موج رسا; شعاعی امروز ۲۴ خرداد ماه در حاشیه بازدید از پروزه ۳۶۸ واحدی گلشهر، با بیان اینکه در حال حاضر تمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان با قوت و سرعت خوبی در حال اجرا است، گفت: تمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن فعال است.

بیشتر بخوانید

 وی روند پیشرفت پروژه 368 واحدی گلشهر زنجان را بسیار مناسب ارزیابی نمود و گفت: استفاده از مصالح استاندارد در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و رعایت مقررات ملی ساختمان مورد تاکید بوده است که خوشبختانه به همت بنیاد مسکن استان در این پروژه کاملا مشهود است.

 شعاعی با اشاره به اینکه، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان تا پایان سال به نتیجه مطلوبی می‌رسد و شاهد افتتاح‌های خوبی در استان خواهیم بود، تاکید کرد: چالش‌های زیادی در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان وجود دارد که برای رفع این مشکلات، همراه اداره‌کل راه‌وشهرسازی و بنیاد مسکن هستیم. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، بر لزوم با هم بودن، هم‌فکری و هماهنگی نسبت به حل مشکلات اجرای طرح نهضت مسکن ملی در استان زنجان تاکید کرد و افزود: با هم بودن‌ها و همدلی‌ها باعث می‌شود مشکلات و دغدغه‌ها کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر