logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۰۹۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

شهید نصرالهی در قلب مردم کُرد ولایت می‌کرد

شهید-نصرالهی-در-قلب-مردم-کُرد-ولایت-می‌کرد
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه رزمندگان استان زنجان در منطقه بانه رشادت های بسیاری را از خود به جای گذاشتند، گفت: شهید قاسم نصرالهی هنوز در قلب مردم کردستان حضور دارد و این شهید بر قلب مردم کردستان ولایت می‌کرد.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امشب در اردوی راهیان نور غرب استان زنجان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای غرب کشور، خطاب به زائران راهیان نور، اظهار کرد: ورود شما زائران را به سرزمین مجاهدت‌های خاموش تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب کشور ما در اختیار آمریکا و صهیونیست‌ها بود و آمریکایی ها و صهیونیست‌ها هر جنایتی که میخواستند انجام می دادند و کسی جرئت اعتراض به آن ها را نداشت، ابراز کرد: با رهبری امام خمینی(ره) و مجاهدت های ملت انقلاب اسلامی علی رغم مخالفت های آمریکایی ها و صهیونیست ها به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی برابر با شکست آمریکا و صهیونیست‌ها بود، تصریح کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بعد از انقلاب فتنه‌های بسیاری را در سراسر کشور به ویژه کردستان ایجاد کرند.

وی با اشاره به ۶ هزار شهید استان کردستان، ادامه داد: دشمنان بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب شرارت‌های خود را در کردستان آغاز کردند و آنقدر به کردستان سلاح وارد کردند که تعدادی از پادگان‌های ارتش و انتظامی سقوط کرد و حتی لشکر ارتش در سنندج در محاصره دشمن قرار گرفت.

سردار کرمی با بیان اینکه بعد از انقلاب فروش سلاح در بازار کردستان بسیار زیاد بود، عنوان کرد: این اقدام از طرف مردم نبود و دشمن این فضا را در کردستان ایجاد کرده بود و جان و مال و ناموس ملت در خطر بود.

وی با بیان اینکه سپاه، کربلا را در شلمچه مشق کرد، افزود: قدم به قدم این سرزمین با خون شهدا آزاد شده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه رزمندگان استان زنجان در این منطقه رشادت های زیادی از خود به جای گذاشته است، افزود: رزمندگان استان زنجان از منطقه دیواندره به ویژه در بانه در قالب گردان جند الله مجاهدت کرند و در دفاع مقدس از استان زنجان فقط ۵۸۰ نفر شهید در این منطقه تقدیم اسلام شده است.

وی با بیان اینکه سپاه در تمامی روستاهای کردستان پایگاه ایجاد کرده بود و تامین امنیت می‌کرد، ابراز کرد: بسیاری از پاسداران انقلاب در این منطقه سربریدند و به آتش کشیده شدند.

سردار کرمی با بیان اینکه رزمندگان استان زنجان در منطقه بانه رشادت های بسیاری را از خود به جای گذاشتند، عنوان کرد: شهید نصرالهی هنوز در قلب مردم کردستان حضور دارد و این شهید بر قلب مردم کردستان ولایت می کرد.

وی با بیان اینکه مردم خودشان پیکر شهید نصرالهی را از ارتش بعثی پس گرفتند، تصریح کرد: شهید نصر الهی یک قلعه شکست ناپذیر در برابر ضد انقلاب بود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهید بروجردی لقب مسیح کردستان را دارد چرا که مردم کردستان را بسیار دوست می‌داشت، خاطر نشان کرد: نتوانسته ایم مجاهدت های خاموش رزمندگان را در این منطقه را بیان کنیم.

وی با بیان اینکه قبل از شروع جنگ، فتنه دشمنان در کردستان آغاز شد، ابراز کرد: ۶ سال بعد از جنگ رزمندگان استان زنجان در بانه مستقر بودند.

سردار کرمی با بیان اینکه دشمن در نبرد ۸ ساله شکست خورد، اما با فتنه های مختلف تلاش می‌کند تا اقتدار ملت را بشکند، افزود: امروز جنگ ترکیبی شدیدی علیه ملت توسط دشمن در حال انجام انجام است.

وی با بیان اینکه دشمن و دنباله رو های دشمن هر فتنه ای که ایجاد کرده اند در برابر ملت و رهبری رهبر انقلاب شکست خورده اند، ادامه داد: امروز قدرت مردمی این نظام و قدرت پهبادی و موشکی ایران دشمن را وادار به شکست کرده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز آمریکا نمی تواند ادعا کند دنیا روستا است و آمریکا کدخدای آن روستا است، تصریح کرد: امروز آمریکا شکست خورده است و هیمنه پوشالی آمریکا شکسته شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر