logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۰۹۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

راه اندازی 8 کتابخانه روستایی توسط کانون پرورش فکری در استان زنجان

راه-اندازی-8-کتابخانه-روستایی-توسط-کانون-پرورش-فکری-در-استان-زنجان-
مدیر کل کانون پرورش فکری استان زنجان با بیان اینکه توزیع عادلانه‌ی امکانات فرهنگی در استان زنجان از مهمترین موضوعات است گفت: 8 کتابخانه روستایی در استان زنجان راه اندازی شد.

حجت الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه بررسی مشکلات و موانع مختلف در ارائه خدمات برای کودکان و نوجوانان در استان مهم است اظهار کرد: توزیع عادلانه امکانات فرهنگی در استان  یکی از مهمترین فعالیت‌های کانون است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ضمن جهادی برشمردن فعالیت‌های مربیان سیار در استان  از آن‌ها خواستند که از اهمیت حضور خود در روستاها و مناطق کم برخوردار، آگاه باشند و از این موقعیت مناسب فرهنگی در خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان و هم چنین احیای سنن، فرهنگ، آیین و رسوم بهره‌گیری کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان زنجان عنوان کرد: روستاها نیز همچون شهرها نیازمند و شایسته‌ی دریافت محصولات فرهنگی و اطلاعاتی از طریق نهادهای اطلاع‌رسانی هستند و کتابخانه سیار توجیه خوبی برای کمبود امکانات ایجاد کتابخانه‌ی ثابت روستایی محسوب می‌شود و می‌تواند پاسخی بر توزیع عادلانه‌ی امکانات باشد.

حجت الاسلام عیسی‌خانی تصریح کرد: کتابخانه‌ سیار وسیله‌ ارتباطی مناسبی است که برای اطلاع‌رسانی و خدمات کتابخانه‌ای در مناطق کم‌جمعیت و یا دورافتاده می‌توانند کاربرد فراوان داشته باشند.

وی افزود: امروزه با راه‌اندازی نزدیک به 8 کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی و 2 کتاب‌خانه‌ی سیار شهری توانسته یک گام در جهت تحقق عدالت اجتماعی در توزیع عادلانه‌ی امکانات فرهنگی و به وجود آوردن فرصت برابر آموزشی بردارد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر