logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۰۹۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر در گفتگو با موج رسا:

طرح کالابرگ الکترونیکی در شهرستان ابهر اجرا می‌شود

طرح-کالابرگ-الکترونیکی-در-شهرستان-ابهر-اجرا-می‌شود
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر از آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در این شهرستان از ۱۳ خرداد ماه سال جاری خبر داد.

سید علیرضا موسوی‌پور در گفت‌و‌گو با  موج رسا; اظهار کرد: گام اول شامل خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و مددجویان بهزیستی بوده و در ادامه به مرور این طرح به دهک‌‌های دیگر جامعه تسری خواهد یافت.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه استفاده از کالابرگ الکترونیکی اختیاری است، گفت: مزیت استفاده از کالابرگ این است که افراد می‌توانند یک ماه پیش از موعد پرداخت یارانه نقدی، با اعتباری که در حساب‌های متصل به یارانه ایجاد شده است، اقدام به خرید کنند.

موسوی پور افزود: امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است.

موسوی پور با بیان اینکه برای افزایش اقبال شهروندان به خرید از طریق کالابرگ الکترونیکی تشویق‌هایی در نظر گرفته شده است، گفت: گام اول خانوارهای دهک اول تا سوم، در صورت خرید اعتباری ۳۲۰ هزار تومان از ۴۰۰ هزار تومان(به ازای هر نفر)، ۲۰ درصد(معادل ۸۰ هزار تومان) به یارانه افراد اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون فروشگاه‌های مجری این طرح در شهرستان فعال شده است، گفت: تلاش داریم تعداد پایانه‌های فروش فعال در روستاها و مناطق محروم را افزایش دهیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر افزود: خرید به صورت اعتباری از حساب یارانه معاف از مالیات است.

موسوی‌پور یادآور شد: سرپرستان خانوار می‌توانند با نصب اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار که به اختصار شما نام گرفته است، از میزان اعتبار تخصیصی و خرج شده خود مطلع شوند. همچنین میزان و مانده اعتبار از طریق شماره گیری کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* نیز امکان پذیر است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر