logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۰۹۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 7 دقیقه ]
در نماز جمعه مطرح شد:

بارگذاری اخبار دروغ علیه ایران با ضبط دستگاه‌های منافقین توسط پلیس آلبانی ۴۹ درصد کاهش یافت

بارگذاری-اخبار-دروغ-علیه-ایران-با-ضبط-دستگاه‌های-منافقین-توسط-پلیس-آلبانی-۴۹-درصد-کاهش-یافت
منافقین در سه نوبت صبح و عصر و شب به شکل شبانه‌روزی با صدها دستگاه رایانه و با جعل هزاران اکانت دروغین اقدام به جعل خبر و گزارش در فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای بودند اما از روز 30 خرداد تاکنون که دستگاه‌های آنها توسط پلیس آلبانی ضبط شده تعداد بارگذاری اخبار دروغ بر علیه ایران حدود 49 درصد کاهش یافته است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور، امام جمعه خرمدره در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه وحدت میدان در فلسطین، نوید صفحات درخشان از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و محور مقاومت در غرب آسیا (خاورمیانه) است اظهار داشت: حضور رهبران جهاد اسلامی و حماس در تهران و دیدار با رهبر انقلاب و رییس جمهور و رییس مجلس و دبیر شورای امنیت ملی و سردار قاآنی، پیام‌های زیادی را باخود به همراه دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بر همین اساس است که شرایط به گونه‌ای بر صهیونیست‌ها سخت شد که برای اولین بار برای ایجاد موازنه در برابر قدرت مقاومت، جنین را بمباران کرد و مجبور شد برای نجات سربازانش از کمین مقاومت دست به هلی‌برن بزند. این یک واقعه جدید و حیرت‌آور و برهم‌زننده محاسبات برای صهیونیست‌ها است.

امام جمعه خرمدره گفت: حضور همزمان دو رهبر اصلی مقاومت در تهران و پاسخ غافلگیر‌کننده مقاومت در اردوگاه قهرمان جنین، از نمودهای بارز وحدت میادین است که قطعا بر حیرت و عجز رژیم جعلی و رو به زوال صهیونیستی خواهد افزود.

وی با تبیین ضرورت عدالت و رابطه آن با دینداری تصریح کرد: هدف از دینداری، تعریف علمی و اقامه عملی عدل، و هدف از عدالت، و مقدمه حاکمیت دین، عدالت است و اقامه عدالت مشروط به تبدیل عدالت به فرهنگ عمومی جامعه است. 

حجت‌السلام زاهدی‌پور در ادامه با اشاره به شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: تلاش در تغییر ذهنیت جامعه نسبت به اهل بیت (ع) و تشیع متناسب با فرصت به دست آمده، و اعتلابخشی به تشکیلات شیعی از جمله با تربیت شاگردان تأثیرگذار از جمله اقدامات امام باقر (ع) است.

وی در بخشی دیگر با تأکید بر ضرورت نظارت بر عملکرد رسانه‌‌ها یاداور شد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مبنی بر سپردن نظارت بر شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما گامی رو به جلو برای کنترل فرهنگی جامعه به شمار می‌رود و قابل تقدیر است. 

امام جمعه خرمدره با اشاره به بحث‌های جاری در ارتباط با بنزین یاداور شد: رویه قبلی حاکم مبنی بر افزایش تدریجی قیمت بنزین همانند حامل‌های دیگر انرژی، می‌تواند از بحران اقتصادی و تبعات اجتماعی جلوگیری کند.

کاهش اخبار دروغین علیه ایران با ضبط دستگا‌های منافقیض

حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قیدار اظهار داشت: روز سی ام خرداد ماه 1402 اردوگاه اشرف 3 شاهد حمله پلیس آلبانی به لانه شیاطین منافقین بود و کار خدای متعال واقعا عبرت انگیز است این اقدام مهم درست در روز 30 خرداد اتفاق افتاد یعنی در سالروز اعلام رسمی آغاز حمله مسلحانه منافقین بر علیه نظام اسلامی در سال 1360. 

وی افزود: سازمان جهنمی منافقین با سابقه ترور هزاران انسان بی‌گناه و پیشینه سیاه خیانت به مردم ایران و مشارکت در کشتار مردم عراق پس از اخراج از عراق به اردوگاهی در کشور آلبانی آمدند که اردوگاه اشرف 3 نام گرفت در این اردوگاه بیش از 3 هزار نفر از اعضای بی‌خاصیت و از کار افتاده منافقین در سه نوبت صبح و عصر و شب به شکل شبانه‌روزی با صدها دستگاه رایانه و با جعل هزاران اکانت دروغین اقدام به جعل خبر و گزارش در فضای مجازی بودند و با ترفند‌های مختلف جنگ رسانه‌ای در صدد پرشمار جلوه دادن تعداد ضد انقلاب بودند که از روز 30 خرداد تاکنون که دستگاه‌های آنها توسط پلیس آلبانی ضبط شده تعداد بارگذاری اخبار دروغ بر علیه ایران حدود 49 درصد کاهش یافته است.

امام جمعه قیار گفت: این رویداد درس ها و عبرت‌های زیادی دارد؛ این اتفاق مهم محصول قدرت بازدارندگی بالای نظام و توان نظام در غلبه ملت ایران در بزرگترین جنگ ترکیبی جهانی در پائیز سال گذشته، خود را نشان داد و جهان را با اقتدار بی.مانند ایران انقلابی روبرو کرد.

وی با اشاره به 6 تیر سالروز سوء قصد منافقین به رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذربیان کرد: در ششم تیر سال 1360 منافقین کور دل به رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر سوء قصد نمودند ولی مشیت و اراده خدای متعال به صورت واقعا معجزه آسا بر این تعلق گرفت که این ذخیره الهی سکان انقلاب را به دست بگیرند و آن را تا سر منزل مقصود هدایت نمایند

وی افزود: در بسیاری از موارد، هم عصربودن(معاصرت) مانع از این می‌شود که ما برخی شخصیت‌ها را بشناسیم و درک درستی از آنها داشته باشیم؛ و تنها پس از گذشت زمان است که به جایگاه و منزلت والای آن شخصیت بزرگ پی می‌بریم.

ابراز ارادت‌ها و علاقه‌مندی‌ها نسبت به شخصیت رهبر معظم در بیانات علماء، فقهاء، صلحاء و مؤمنین کم نبوده و نیست، اما آنچه جالب توجه است اعترافات کسانی است که در موضع جبهه معاندت و مخالفت و دشمنی با رهبر انقلاب دارند.

وی در ادامه با اشاره شهادت حضرت مسلم بن‌عقیل در روز عرفه افزود: شنيدن نام اين انسان والا و سرباز فداکار راه حق، ياد آور همه خوبي‌ها، رشادت‌ها و جوانمردي‌هاست؛ و خواندن زندگينامه اين سردار رشيد اسلام، درس‌آموز و الهام بخش و سازنده است. امام جمعه قیدار گفت: حماسه مسلم بن عقيل در کوفه، پيش درآمدى بر نهضت عظيم عاشورا بود؛ و خود مسلم، پيشاهنگ نهضت سيدالشهدا عليه السلام و سفير انقلاب کربلا و پيش مرگ حماسه تاريخ ساز و جاويدان عاشورا بود.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه روز عید قربان پس از وقوف در عرفات (مرحله شناخت) و مشعر (محل شعور و آگاهی ) و منا(سرزمین آرزوها و رسیدن به عشق) فرا می‌رسد عید رهایی از تعلقات است رهایی از هر آنچه غیر خدائی است گفت: در این روز حاجی اسماعیل وجود خود یعنی هر آنچه بدان دلبستگی دنیوی پیدا کرده قربانی می کند چون فرزند از بالاترین مظاهر دلبستگی است تا سبکبال شود.

وی در بخشی دیگر با اشاره به شهادت امام باقر علیه السلام گفت: امام باقر علیه السلام بنیانگذار یک دانشگاه بزرگ به گستره تاریخ است که در آن دانشمندان برجسته‌ای را در رشته‌های گوناگون معارف چون فقه، حدیث، تفسیر و دیگر شاخه‌های علوم اسلامی ازجمله کلام و طب و نجوم و... تربیت کرد و از این طریق یک «انقلاب عظیم علمی شیعی» و به تعبیری شبکه‌ای علمی از اندیشمندان را با محوریت علوم اسلامی شیعی بنیان گذاشت.

امام جمعه قیدار با اشاره به شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران گفت: شهادت شهید بهشتی و یارانش یک انقلاب دیگر بود انقلاب سوم که عاشورای انقلاب نام گرفت. انقلاب اول در 22 بهمن پیروز شد . انقلاب دوم پس از شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکا پس از فتح لانه جاسوسی اتفاق افتاد و انقلاب سوم با حادثه 7 تیر و شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از یارانش به وقوع پیوست و طومار جهنمی منافقان و لیبرال‌ها را در هم پیچید.

وی ادامه داد: شهید بهشتی نماد جریان شناسی است و به عنوان قطب نمای انقلاب است که در هر عصری، با معیار و میزان قرار دادن او صحیح را از نادرست، مصلح را از مفسد، مخلص را از فرصت طلب، می توان بازشناخت. یکی از کارهای ماندگار و بزرگ شهید بهشتی معماری قوه قضائیه در کشور بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر