logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۰۸۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:‌

رسانه‌ها خدمات دولت را منعکس کنند

رسانه‌ها-خدمات-دولت-را-منعکس-کنند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید خدمات ایجاد شده در دولت را منعکس کنند گفت: چیزی که جامعه در حال حاضر به آن نیاز دارد، طبق فرمایش مقام معظم رهبری؛ بحث ایمان و امید است.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل رفیعی امروز ۲۴ خرداد ماه در جلسه کارگروه امور اجتماعي، فرهنگي، سلامت، بانوان و خانواده که در استانداری زنجان برگزار شد اظهار داشت: رویکرد دولت تحویل‌گرایی است که شامل شناخت و روش‌های اجرا است و انتظار می‌رود در کارگروه‌های مختلف گزارش جامع داده شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: انتظار داریم تصمیمات اتخاذ شده علمی و قابل اجرا باشد، بنابراین انتظار از مدیران این است که نسبت به رویکرد دولت و گفتمان شکل گرفته در جامعه شناخت داشته باشند و خودشان را در این مسیر قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه در روز‌های پیش‌رو دو سالگی کار دولت آقای رئیسی آغاز می‌شود گفت: گفتمانی که در کشور ایجاد شده بود، گفتمان خدمت به مردم و گفتمان حضور میدانی و جهادی است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید خدمات ایجاد شده در دولت را منعکس کنند یاداور شد: چیزی که جامعه در حال حاضر به آن نیاز دارد، طبق فرمایش مقام معظم رهبری؛ بحث ایمان و امید است که یکی از اولویت‌ها بوده و با حضور دولت استارت خورده است.

رفیعی با بیان اینکه تصمیمات مهمی در سطح ملی و استانی گرفته شده است یاداور شد: کار‌های بر زمین مانده بسیاری وجود داشت که همه این‌ها به رویکرد گفتمان، روحیه خدمت‌رسانی دولت، توجه به مردم و شعار‌های داده شده برمی‌گردد.

وی گفت: چیزی که در استان انتظار داریم این است که مجموعه برنامه‌ها با یک هدفمندی خاص و انسجام همراه باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در برخی دستگاه‌ها بخشی‌نگری وجود دارد گفت: باید با نگاه تحولی سعی کنیم نتایج را به حداکثر برسانیم و هدفمند در زمینه‌های اجتماعي، فرهنگي، سلامت، بانوان پیش برویم.

وی بیان کرد: در بحث اقدامات تبیینی شامل موضوعات فرهنگی، اعتقادی، مسائل سیاسی و اجتماعی در اوقات فراغت توجه خاصی به آن شود.

 رفیعی تاکید کدد: باید حداکثر توان بکارگرفته شود تا آسیب‌هایی که به سلامت جامعه و ارامش جامعه لطمه می‌زند کاهش یابد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر