logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۰۹۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

تفویض اختیارات برداشت و فروش کیک روی به شورای معادن استان ابلاغ شد

تفویض-اختیارات-برداشت-و-فروش-کیک-روی-به-شورای-معادن-استان-ابلاغ-شد
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد : تفویض اختیارات لازم جهت انعقاد قرارداد برداشت و فروش کیک روی دپو شده در‌ محل ضلع جنوبی شهرک تخصصی روی به شورای معادن استان ابلاغ شد.

به گزارش موج رسا; مجید گلشنی منفرد در خصوص تمدید مدت زمان برگزاری مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای شهرک روی زنجان اظهار داشت: پس از برگزاری مزایده، شورای معادن استان جهت انجام ادامه فرایند، به دنبال ابلاغ تفویض اختیارات برداشت و فروش کیک روی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت بودند که به جهت استیضاح وزیر وقت این امر به تعیین وزیر صمت موکول شد

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: در طی روزهای اخیر و با امضای مقام عالی وزارت صمت، اختیارات لازم جهت انعقاد قرارداد برداشت و فروش کیک روی با حداقل ظرفیت سالانه 600 هزار تن متریک خشک به شورای معادن استان صورت گرفت.

این مسئول افزود: شروط خاص برای شرکت کنندگان در این مزایده با توجه به حجم بالای سرمایه‌گذاری و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کافی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان کرد: با ابلاغ تفویض اختیارات به استان ، ادامه فراینده مزایده با سرعت بیشتری اجرا و به هم استانی های عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای حاصل از فرآوری شمش روی که در شهرک تخصصی روی به میزان بالغ بر 10 میلیون تن می‌باشد، در اسفند ماه سال 1401 برگزار گردید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر