logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۰۸۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور:

واحد تولید انواع سیم لاکی در زنجان افتتاح شد

واحد-تولید-انواع-سیم-لاکی-در-زنجان-افتتاح-شد
واحد تولید انواع سیم‌لاکی در شهرک صنعتی شماره یک زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری هشت هزار میلیارد ریالی و با اشتغالزایی مستقیم برای حدود ۱۰۰ نفر و اشتغالزایی غیر مستقیم برای ۴۰۰ نفر افتتاح شد

بیشتر بخوانید

این واحد تولیدی به منظور تکمیل زنجیره تأمین مواد اولیه و بهینه‌سازی اقتصادی گروه صنعتی ایران ترانسفو راه‌اندازی شده است که امروز با حضور مدیران، مسوولان و سهامداران رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

در این کارخانه، انواع سیم مسی لاکی در مقاطع تخت و گرد تولید می‌شود که ضمن رفع نیاز گروه، قابلیت عرضه در بازارهای داخلی و صادراتی را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این مراسم با بیان اینکه حضرت امام(ره) «ما می توانیم» را معنا کردند، گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال و سخنرانی ۱۴ خرداد ایشان نقشه راه کشور است و مدیران باید آنها را عملیاتی کنند.

آیت‌الله خاتمی به ضرورت تقویت ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاه تاکید کرد و افزود: ما در حال جنگ هستیم و باید متناسب با این شرایط حرکت کنیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو نیز در این مراسم از افزایش ۳۰ درصدی تولید این مجموعه خبر داد و گفت: این افزایش در حالی است که هیچگونه افزایش قیمتی در محصولات داده نشده است.

بهزاد ظهیری افزود: تلاش ما این تا با افزایش بهره وری در جهت تحقق شعار سال حرکت کنیم.

ظهیری با اشاره به نحوه راه‌اندازی این واحد، ادامه داد: پس از انجام مطالعات فنی و اقتصادی و با تخصیص سرمایه لازم، این واحد در اوایل سال ۱۴۰۰ تأسیس و با بهره‌گیری از دانش متخصصان و مهندسان گروه، بهترین و به‌روزترین ماشین‌آلات از سازندگان مطرح اروپایی خریداری شد و به کشور انتقال یافت.

وی افزود: در اواخر سال ۱۴۰۱ پس از خلف وعده شرکت فروشنده ماشین آلات جهت نصب و راه‌اندازی به بهانه تحریم، تیمی از بهترین متخصصان گروه انتخاب شدند که برای نصب و راه‌اندازی ماشین‌ آلات اقدام کردند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: این خودباوری و اتکا به دانش بومی برگ زرین دیگری بود که این پروژه را به یکی از منحصر به فردترین پروژه‌ها در گروه تبدیل کرد.

ظهیری خاطرنشان کرد: افتتاح این واحد، گامی بلند در راستای تولید پایدار و با کیفیت یکی از مهمترین مواد اولیه استراتژیکی ساخت ترانسفورماتور در کشور است که به همت متخصصان گروه صنعتی ایران ترانسفو محقق شد.

وی گفت: این واحد قرار است انواع سیم گرد و تخت لاکی را که در صنعت ترانسفورماتورسازی توزیع، فوق توزیع و قدرت مصرف می شود تولید کند که پیش از این از پیمانکاران تهیه می‌شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر