logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۰۸۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج اساتید استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

روز ملی بسیج اساتید همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می‌شود

روز-ملی-بسیج-اساتید-همزمان-با-سراسر-کشور-در-زنجان-برگزار-می‌شود
مسئول بسیج اساتید استان زنجان با بیان اینکه ویژه برنامه در جهت گرامی داشت یاد و خاطره شهید مصطفی چمران زیر نظر بسیج اساتید استان طراحی شده است گفت: برگزاری مراسم روز ملی بسیج اساتید در زنجان همزمان با سراسر کشور انجام می‌گردد.

یوسف اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه  روز 31 خرداد  ماه به مناسبت سالروز شهادت شهید چمران روز بسیج اساتید نامگذاری شده است اظهار کرد: بسیج اساتید استان زنجان در کنار سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در شهر زنجان به میزبان دانشگاه زنجان در سالن همایش بین‌المللی قدیر مراسم استانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از همه اساتید و اعضا محترم هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها، روسای محترم دانشگاه‌ها،  مسئولین محترم نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و مدیران کل استان که ارتباط کاری با دانشگاه‌های استان دارند دعوت به عمل آمده است.

مسئول بسیج اساتید استان زنجان عنوان کرد: مراسم در نظر گرفته شده برای اساتید، هیئت علمی دانشگاه‌ها و افرادی که به صورت مکتوب عضو بسیج دانشگاهی شده در نظر گرفته شده است.

اسماعیل‌پور گفت: برای مراسم استانی سخنران دکتر افشارچی استاندار زنجان در نظر گرفته شده است که بعنوان سخنران ویژه مراسم حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: این همایش به صورت کشوری برگزار و به صورت گفت‌وگو تصویری نیز با محل برگزاری همایش در تهران ارتباط تصویری بر قرار خواهد شد.

مسئول بسیج اساتید استان زنجان تصریح کرد: سخنران کشوری در این همایش دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورا اسلامی کشور، دکتر زولفی گل وزیر علوم و تحقیقات کشور و فرمانده کل سپاه سرلشگر سلامی به صورت کشوری و گفتگو تصویری که همه استان‌‎های کشور از سخنان برخوردار خواهند شد.

اسماعیل‌پور ابراز کرد: موضوع محوری این مراسم " استاد بسیجی، جهاد تبیین، امیدآفرینی و اعتلای نظام حکمرانی" بیان شده است که در شهرستان های سراسر استان برنامه عای متفاوتی در نظر گرفته شده است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر