logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۸۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

بیانیه بسیج اساتید استان زنجان در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی اِبدو

بیانیه-بسیج-اساتید-استان-زنجان-در-محکومیت-اقدام-موهن-نشریه-فرانسوی-شارلی-اِبدو
اقدام توهین‌آمیز و دور از نزاکت نشریه فکاهی فرانسوی شارلی اِبدو (CHARLIE HEBDO) بار دیگر مهر تأییدی بر زبونی و اضمحلال دشمنان اسلام است.

به گزارش موج رسا; بسیج استان زنجان، سازمان بسیج اساتید استان زنجان منتشر کرد، مشروح این بیانیه را در ادامه می‌خوانید؛

 
یـٰٓأَیهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُواْ لَا تَتَّخِذُواْ ٱلَّذِینَ ٱتَّخَذُواْ دِینَکمۡ هُزُوٗا وَلَعِبٗا مِّنَ ٱلَّذِینَ أُوتُواْ ٱلۡکتَٰبَ مِن قَبۡلِکمۡ وَٱلۡکفَّارَ أَوۡلِیآءَ وَٱتَّقُواْ ٱللَّهَ إِن کنتُم مُّؤۡمِنِینَ (مائده: ۵۷)
 ای کسانی که ایمان آورده‌اید، آنانی که دین شما را به سخره و بازی گرفته‌اند، چه از آنان که پیش از شما کتاب (آسمانی) به آن‌ها داده‌شده و چه از کفّار (دیگر) دوستان و یاوران خود مگیرید و از خدا پروا کنید اگر ایمان دارید.
اقدام توهین‌آمیز و دور از نزاکت نشریه فکاهی فرانسوی شارلی اِبدو (CHARLIE HEBDO) و انتشار کاریکاتور علیه مرجعیت دینی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران، بالأخص اهانت به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام سید علی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بار دیگر مهر تأییدی بر زبونی و اضمحلال دشمنان اسلام است.
این نشریه که به نام آزادی بیان، اهانت به ساحت نورانی قرآن کریم و رسول گرامی اسلام (ص) را در کارنامه تاریک خود دارد، پیرو جریان رو به افولی است که از تئوری‌های برابری و برادری اسلام وحشت‌زده و آشفته‌اند.
جامعه اساتید بسیجی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان زنجان، ضمن محکوم نمودن اقدام خبیثانه این نشریه در مورد رهبر انقلاب که پرچم‌دار مبارزه با استکبار جهانی است، با صراحت اعلام می‌دارد به‌هیچ‌روی، توهین این نشریه فرانسوی به مرجعیت عالی ملت ایران بی پاسخ نخواهد ماند.
 
دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان زنجان 
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ 
 
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر