logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۰۸۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده دوران دفاع مقدس در گفتگو با موج رسا:

داعش، زاییده گروهک‌های منافقین است

داعش،-زاییده-گروهک‌های-منافقین-است
فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه بسیاری افراد گروهک‌های داعش را جدا از کومله می‌دانند گفت: داعش زائیده گروهک منافقین کومله است.

سید عماد آقامیری در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه به محض پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) منافقین گروه‌های چپ، چریکی فدایی، کومله‌ها و دموکرات همه بر علیه انقلاب اسلامی شروع به شورش کردند اظهار کرد: علت اصلی این شورش‌ها آمریکا و کشورهای غربی بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: کشورهای غربی برای این شورش‌ها وقت و هزینه‌های زیادی را متحمل شده بودند و بر قضایا مسلط بودند تا انقلاب اسلامی به نتیجه نرسد.

رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: متاسفانه در پی جنگ بین ایران و عراق  قسمت اعظمی از خاک جمهوری اسلامی ایران را منافقین و گروه‌های ضد انقلاب اشغال کردند.

آقامیری ادامه داد: در نهایت سازمان منافقین که در اصل اواخر کار یکی از لشگرهای صدام شده بر علیه مملکت خود وارد جنگ شدند و بقیه گروه‌ها در منطقه شمالغرب کشور هر جنایاتی که می‌توانستند انجام دادند.

وی گفت: رزمندگانی که بیشتر در مناطق کردستان در جنگ بین ایران و عراق تردد داشتند از قضایا آگاه هستند که یک سرهنگ آمریکایی در خود سلیمانیه که زیر سلطه صدام بود هدایتگر گروه‌های منافقین بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس ابراز کرد: از مهمات، آذوقه و پشتیبانی‌ها در جنگ همه زیر نظر سرهنگ آمریکایی بود طبق شناسایی‌های انجام شده همه مردم ایران آنهایی که سن و تجربه داشتند این گروه‌ها را می‌شناختند آنها نه تنها به مال، جان و نوامیس مردم نیز رحم نداشتند.

وی تصریح کرد: تاکنون نیز جنایات گروه‌های ضد انقلاب ادامه دار است و یکی از اقدامات جنایتکارانه گروه‌های ضد انقلاب‌ها سر دادان شعارهای رنگی زن، زندگی و آزادی در جریان اغتشاشات اخیر بود.

وی گفت: متاسفانه یک سری از جوانان ناآگاه کشور با تصور اینکه این گروه‌ها یک گروه مبارز هستند پیرو آنها بودند و بدون آگاهی لازم از آنان پیروی کردند.

فرمانده دوران دفاع مقدس ابراز کرد: گروهک توریستی کوموله در کردستان ناموس دزدی را شروع کردند زنان و دختران را می‌دزدیدند و در مساجد افراد اهل سنت به پاکی و نظافت مسجد توجه نمی‌کردند مساجد را به نجاسات می‌کشیدند.

آقامیری اذعان کرد: منافقین از طرف صدام به سلیمانیه عراق حمله کرده و مردم را سر بریدند طوری که سال 69 کل مردم استان کردستان عراق آواره شدند و به ایران پناه آوردند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر