logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۹۹۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در گفتگو با موج‌‌رسا:

شیوه مدیریت شهید سردار محمد ناصر اشتری کتاب می‌شود

شیوه-مدیریت-شهید-سردار-محمد-ناصر-اشتری-کتاب-می‌شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه شهید سردار محمد ناصر اشتری جز شهدای برجسته دفاع مقدس است گفت: امسال شهید سردار محمد ناصر اشتری به‌عنوان شهید شاخص استان معرفی شده است.

سید شمس‌الدین موسوی در گفت‌و‌گو موج رسا; با بیان اینکه همه شهدا برای ملت و امت شاخص هستند گفت: طی هم اندیشی‌هایی که توسط شورای جهاد فرهنگی استان زنجان و شهرستان‌ها از نظرات پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس انجام شد شهید سردار محمد ناصر اشتری به‌عنوان شهید شاخص استان معرفی شده است.

وی افزود: در این راستا جا دارد از شهدای امنیت یاد کنیم از شهید عجمیان و شهید آرمان علی‌وردی که در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی جان خود را فدای مرز و بوم کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: معرفی شهدای شاخص در جهت الگو دهی مناسب به جامعه و معرفی شهدای هر استان به نسل‌های جدید در نظر گرفته شده است.

موسوی گفت: تعداد شهدای هر استان با توجه به نوع فعالیت‌های انجام شده به‌عنوان شهید شاخص استان یا شهید شاخص کشوری معرفی می‌شود.

وی ابراز کرد: شهید اشتری از شهدای جنگ تحمیلی و یکی از فرماندهان بنام بود که در لشگر 17 علی ابن ابی طالب(ع)، لشگر 31 عاشورا و فرمانده تیپ دوم فرمانده عاشورا فعالیت داشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تصریح کرد: با توجه به ویژگی‌های مدیریتی و اخلاقی در اداره حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بررسی شیوه مدیریت شهید اشتری کتاب ارائه شده است.

موسوی ابراز کرد: همه شهدا جزو بهترین‌ها و افراد شاخص انقلاب هستند و همه جان خود را فدای این مرز و بوم کردند تا ما امروز بتوانیم در زندگی معنای واقعی امنیت را لمس کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر