logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۰۲۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس کل اداره هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

صدور هشدار زرد سازمان هواشناسی نسبت به بارش‌های رگباری در استان زنجان

صدور-هشدار-زرد-سازمان-هواشناسی-نسبت-به-بارش‌های-رگباری-در-استان-زنجان-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه شرایط جوی نیمه ابری برای استان پیش‌بینی شده است گفت: هشدار زرد سازمان هواشناسی استان نسبت به بارش‌های رگباری دور از انتظار نیست.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه بعد از ظهر امروز برای استان افزایش شدت وزش باد همراه با بارش‌های رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است اظهار کرد: شرایط جوی استان زنجان قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد به تدریج افزایش ابر همراه خواهد بود.

وی گفت: روز یکشنبه شرایط جوی موجود در استان نیمه ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد و رگبار همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: بارش‌ها تا رور دوشنبه در استان فعال خواهد بود و هشدار زرد در استان برای کشاورزان و خسارت‌های احتمالی در نظر گرفته شده است.

سلطانی تاکید کرد: خیزش گردو غبار و بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست و مناطق اثر سامانه بارشی طارم، ابهر، خرمدره، سلطانیه، ماهنشان، ایجرود و خدابنده خواهد بود.

وی تصریح کرد: آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها خطر اصابت صاعقه و آسیب و خسارت به محصولات کشاورزی، اختلال در محورهای کوهستانی، تاسیسات برق سقوط بنرهای تبلیغاتی و سقوط درختان خشکیده بر اثر وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ابراز کرد: دمای هوا از سه‌شنبه شب تا روز چهارشنبه روند کاهش خواهد داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر