logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۰۱۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول‌ بسیج‌ دانشجویی‌ استان زنجان در گفتگو با موج‌‍رسا خبر داد:

خدمات‌رسانی بیش از 100 نفر از جهادگران در مناطق محروم ماهنشان+فیلم

خدمات‌رسانی-بیش-از-100-نفر-از-جهادگران-در-مناطق-محروم-ماهنشان+فیلم
مسئول‌ بسیج‌ دانشجویی‌ از خدمات رسانی بیش از 100 نفر از جهادگران در مناطق محروم ماهنشان خبر داد و گفت‌: جهادگران نزدیک 2 سال است که در مناطق محروم ماهنشان خدمت‌رسانی می‌کنند.

حسین محمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه در ایام عید نوروز طرح عهد خدمت نوروزی در مناطق محروم استان زنجان برگزار شد اظهار کرد: این طرح در مناطق محروم استان و همچنین در منطقه محروم شهرستان ماهنشان با حضور فعال دانشجویان و بسیجیان برگزار شد و جهادگران در قالب این طرح به مردم خدمات رسانی کردند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت جهادگران در مناطف مختلف ماهنشان افزود: در حال حاضر دانشجویان و بسیجیان در بحث ترمیم مدارس و نوسازی مشغول به کار هستند و تا به امروز ده‌ها مدارس توسط جهادگران بازسازی و تعمییر شده است تا انشالله آماده حضور دانش‌آموزان این منطقه در مدارس باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی با بیان اینکه در کنار این فعالیت‌ها، گروه‌های دانشجویی در حوزه‌های آموزشی، تربیتی و فرهنگی در حال فعالیت هستند عنوان کرد: در کنار این گروه‌ها جهادگران دیگری هم در حوزه سلامت و بهداشت، غربالگری، دندان پزشکی، پزشکی عمومی و مشاوره تغذیه در حال خدمت رسانی به مردم محروم منطقه هستند.

وی گفت: تقریبا نزدیک 2 سال است که در شهرستان ماهنشان منطقه پری جهادگران مشغول خدمات‌رسانی به اهالی مردم این منطقه هستند و فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

محمدی ابرازکرد: در حوزه سلامت، آموزشی، فرهنگی و عمرانی امیدواریم که تابستان امسال هم به این مردم محروم منطقه پری که ولی نعمتان ما هستند بتوانیم خدمت کنیم و خدماتی که انجام می‌شود برای مردم مفید باشد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر