logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۹۹۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امداد‌و‌نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان:

برخورد اتوبوس با کامیون در آزادراه زنجان_تبریز 7 مصدوم برجا گذاشت

برخورد-اتوبوس-با-کامیون-در-آزادراه-زنجان-تبریز-7-مصدوم-برجا-گذاشت
معاون امداد‌و‌نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در آزاد‌راه زنجان–‌تبریز هفت مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش موج رسا; غفور آقاجانلو اظهار داشت: ساعت 2:30 بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کیلومتر 25 لاین جنوبی آزادراه زنجان–تبریز با یک دستگاه کامیون برخورد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله با اعلام گزارش این سانحه رانندگی توسط اورژانس به ندای امداد هلال احمر زنجان، یک تیم عملیاتی امداد و نجات پنج نفره از پایگاه عوارضی زنجان–‌قزوین برای امدادرسانی اعزام شدند.

معاون امداد‌و‌نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه رانندگی تیم‌های عملیاتی اقدام به رها‌سازی و انجام کمک‌های اولیه برای یک نفر از مصدومان این سانحه که از ناحیه پا زخمی شده بود، کردند.

آقاجانلو با بیان اینکه بیش از یک ساعت عملیات رهاسازی و امدارسانی به طول کشید، اظهارداشت: هفت مصدوم این تصادف رانندگی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

وی یادآوری کرد: در عملیات رهاسازی و امدادرسانی یک آمبولانس و یک ست نجات بکارگیری شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر