logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۹۷۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر زنجان در گفت‌و‌گو با موج‌رسا:

عبور و مرور خودرو در پیاده‌راه سبزه‌میدان زنجان دائمی نیست

عبور-و-مرور-خودرو-در-پیاده‌راه-سبزه‌میدان-زنجان-دائمی-نیست
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر زنجان با بیان اینکه عبور و مرور خودرو در پیاده راه زنجان مقطعی و با نظر پلیس راهور انجام شده است، گفت: تصمیمی در خصوص بازگشایی پیاده‌راه زنجان، که عبور و مرور خودرو در طول روز انجام شود؛ گرفته نشده است.

سعید نجفی در گفت‌‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پیاده راه‌سبزه‌میدان تا ساعت ۱۱ به دلیل اینکه تخلیه بار به مغازه‌ها انجام شود باز بوده و خودرو می‌تواند تردد کند.

وی افزود: متاسفانه ساعت ۱۱ برای باراندازی تایم بالایی است و بنده نیز موافق نیستم چراکه مردم به وجود خودرو در پیاده راه نیز اعتراض دارند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر زنجان با بیان اینکه این زمان باید تغییر یابد و بهتر است در طول شب اقدامات باراندازی انجام گیرد، گفت: یا اینکه این زمان باید تغییر یابد و محدود به ساعت ۸ تا ۹ صبح باشد.

وی اذعان کرد: برخی تغییرات در پروژه همانند محدودیت در خیابان فردوسی، حفاری‌های انجام شده در اطراف سبزه‌میدان سبب بازگشایی مقطعی پیاده‌راه سبزه‌میدان با هماهنگی پلیس راهوار شده است.

نجفی خاطر‌نشان کرد: تصمیمی در خصوص عبور و مرور خودرو در پیاده‌راه سبزه‌میدان زنجان،گرفته نشده است و عبور خودرو صرفا تا ۱۱ صبح باید انجام شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر