logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۹۷۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس میراث فرهنگی شهرستان زنجان در گفت‌و‌گو با موج‌رسا:

زنجان با کمبود مراکز تفریحی متعدد در فضاهای مختلف شهری مواجه است

زنجان-با-کمبود-مراکز-تفریحی-متعدد-در-فضاهای-مختلف-شهری-مواجه-است
رئیس میراث فرهنگی شهرستان زنجان با بیان اینکه شهر زنجان نیازمند ایجاد مراکز تفریحی متعدد در فضاهای مختلف شهری است گفت‌: در سال جدید نظر اداره شهرستان زنجان بر این است که با همکاری بخشداران، دهیاران و شورای روستا نقطه به نقطه نقاط روستاهای شاخص را شناسایی و معرفی کند.

مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شهر زنجان بیش از هر زمانی نیازمند ایجاد مراکز تفریحی متعدد در فضاهای مختلف شهری است.

وی افزود: این فضا‌ها شامل پارک‌‌ها، سایت‌های و مناطق گردشگری است که می‌تواند در منطقه‌ای همچون گاوازنگ، حسن‌ابدال، زنجان‌رود، کنار اتوبان زنجان تبریز، اتوبان زنجان تهران، مسیر طارم و کردستان ایجاد شود.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان زنجان گفت: در مسیر جاده زنجان به طارم و جاده زنجان به بیجار نیازمند مجتمع خدماتی هستیم تا به روستاهای اطراف نیز خدمات ارائه بدهد، این خدمات شامل جایگاه سوخت و غیره می‌باشد.

وی اذعان کرد: در سال جدید نظر اداره شهرستان زنجان بر این است که با همکاری بخشداران، دهیاران و شورای روستا نقطه به نقطه نقاط روستاهای شاخص معرفی و جهت بهر‌برداری گردشگری، صنایع دستی، ایجاد اشتغال، درآمد‌زایی و ارزش افزوده اقداماتی انجام شود.

باقری با بیان اینکه بخش‌های قره پشتلو، زنجان‌رود، مرکزی از پتانسیل بالایی بهره‌مند است، تصریح کرد: روستاهایی مانند کلکش، شیلاندر، ماری و لار از روستاهای بسیار زیبای شهر زنجان می‌باشند که می‌توانند تبدیل به مقصدی برای گردشگران شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر