logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۹۰۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

عرضه بنزین و گازوئیل در گالن توسط جایگاه‌داران ممنوع است

عرضه-بنزین-و-گازوئیل-در-گالن-توسط-جایگاه‌داران-ممنوع-است
مدیر‌عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه عرضه بنزین و گازوئیل در گالن توسط جایگاه‌داران ممنوع است، گفت: جایگاه‌داران موظف هستند سوخت را فقط در باک خودرو‌ها سوختگیری کنند هر چند استثناعاتی نیز وجود دارد.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در سطح استان زنجان ۴۰ باب جایگاه سی‌ان‌جی وجود دارد و مجوز احداث دو جایگاه دیگر نیز به متقاضیان ارایه شده است.

وی افزود: دو جایگاه مذکور با هزینه شخصی فرد سرمایه‌گذار در حال انجام می باشد.

مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با تاکید بر اینکه شرکت نفت هیچ محدودیتی برای احداث جایگاه سی‌ان‌جی در استان زنجان ایجاد نکرده است گفت: افرادی که توان سرمایه‌گذاری دارند و متقاضی احداث جایگاه بنزین یا گازوئیل یا سی‌ان‌جی باشند شرکت نفت از این افراد استقبال می‌کند.

وی اذعان کرد: بعد از ثبت نام متقاضیان در درگاه ملی در کوتاه‌ترین زمان مجوز لازم ارایه می‌شود و شرکت نفت همراهی لازم را با سرمایه‌گذاران در این بخش خواهد داشت.

حبیبی در خصوص شهر ماهنشان نیز افزود: در شهر ماهنشان یک جایگاه سی‌ان‌جی، پمپ‌بنزین و گازوئيل وجود دارد که این جایگاه تحت مالکیت شرکت تعاونی محل قرار دارد و بحث توزیع را انجام می‌دهد. وی با بیان اینکه مدت زمان طولانی است که شرکت نفت پیگیر احداث جایگاه دوم بنزین در شهرستان ماهنشان است، گفت: چندین بار فراخوان جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی داده شده، با اینکه سرمایه‌گذار نیز جذب شده اما در بحث شروع سرمایه‌گذاری و اقدام عملی کار خاصی انجام نشده با این شرایط شرکت مجددا پیگیر سرمایه گذار جدید است. 

مدیر‌عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه مجوزی که برای احداث جایگاه به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود یک ساله است، خاطر‌ نشان کرد: در صورتی که سرمایه‌گذار در طول یک سال اقدامی انجام ندهد مجوز شخص باطل خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی دیگر پیرامون مجاز بودن یا نبودن خرید بنزین در ظرف یا گالن گفت: عرضه بنزین و گازوئیل در گالن ممنوع است اما گاها استثناهایی نیز وجود دارد با این حال جایگاه‌داران موظف هستند سوخت را فقط در باک خودرو‌ها سوختگیری کنند.

حبیبی اضافه کرد: در شهر‌های با حومه بزرگ با محیط‌های روستایی، همانند جایگاه ماهنشان این اجازه داده شده تا سوخت بعد از ثبت مشخصات فرد متقاضی؛ به میزان حداکثر ۲۰ لیتر در گالن عرضه شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر