logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۸۶۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان:

پیش‌بینی بارش باران و برف در استان زنجان/ دمای هوا افزایش می‌یابد

پیش‌بینی-بارش-باران-و-برف-در-استان-زنجان-دمای-هوا-افزایش-می‌یابد
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی بارش پراکنده باران و برف در استان زنجان، گفت: تا پایان هفته دمای هوا افزایش می‌یابد.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت جوی استان زنجان، اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، امروز اغلب مناطق استان ابری و مه‌آلود است و بارشی برای استان زنجان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می‌شود و موجب بارش باران و برف خواهد شد، تصریح کرد: روز سه‌شنبه شاهد بارش برف و باران و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به احتمال بروز کولاک برف به‌ویژه در ارتفاعات، خاطرنشان کرد: احتمال زایندگی معابر و کاهش دید در اثر وقوع کولاک وجود دارد.

وی با اشاره به افزایش دما به‌مرور زمان، عنوان کرد: آخر هفته نسبت  این روزها گرم‌تر خواهد بود.

سلطانی کمینه و بیشینه دمای هوای مراکز استان زنجان را طی شبانه‌روز گذشته زنجان ۱- و ۴ درجه، ابهر و خرمدره ۱- و ۶ درجه، قیدار ۳- و ۳ درجه، ماهنشان ۰ و ۴ درجه، سلطانیه ۴- و ۵ درجه و آب بر ۲ و ۱۲ درجه سانتی‌گراد بیان کرد.

وی افزود: دمای هوای فعلی شهر زنجان ۲- درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۱ درجه سانتی‌گراد کاهش‌یافته است./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر