logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۸۵۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

نصب علمک در داخل بازار زنجان ممنوع است

نصب-علمک-در-داخل-بازار-زنجان-ممنوع-است
مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه نصب علمک در داخل بازار زنجان ممنوع است، گفت: علمک در داخل کوچه‌های قدیمی منتهی به بازار نصب شده و از این محل با انشعاب گازرسانی به داخل مغازه‌ها انجام می‌شود.

رحیم سلیمانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در داخل بازار نصب علمک ممنوع است، اظهار داشت: در کوچه‌ها و خیابان‌هایی که منتهی به بازار هستند علمک نصب می‌شود بنابراین بر اساس دستورالعمل نظام مهندسی از محل علمک انشعاب گاز به داخل مغازه‌ها کشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه هر علمک مخصوص چندین مغازه است، افزود: هزینه لوله‌کشی، نظارت، سازمان نظام مهندسی بعد از علمک با مالکان است. 

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت گاز به جز هزینه اشتراک(نصب کنتور)، ریالی از مردم دریافت نمی‌کند، گفت: گازرسانی به صورت رایگان تا نصب علمک انجام می‌شود.

وی اذعان کرد: در طول سال‌های گذشته چندین مغازه در کنار هم جمع شده و با پرداخت هزینه اشتراک، از یک علمک گازرسانی کرده‌اند اما تعداد محدودی از مغازه‌داران این امر را انجام نداده و در حال حاضر پیگیر گاز رسانی از همان علمک و انشعاب هستند که مغازه‌داران قبلی راضی به این کار مگر با پرداخت هزینه نیستند.

وی ادامه داد: این هزینه توسط شرکت گاز از مغازه‌دار دریافت نمی‌شود بلکه مغازه‌دارانی که قبلا این اشتراک را خریده‌اند درخواست هزینه از مغازه‌داری دارند که تقاضای گازرسانی از همان علمک را دارند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر