logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۸۴۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
توضیحات شرکت توزیع برق زنجان به انتشار یک خبر؛

پروژه برق‌رساني به سايت مخابراتي محور تهم_ چورزق در حال انجام است

پروژه-برق‌رساني-به-سايت-مخابراتي-محور-تهم--چورزق-در-حال-انجام-است
در پی انتشار خبری با عنوان "نبود برق مستقيم در محور تهم _ چورزق مانع توسعه اينترنت سيار است" در سایت موج رسا شرکت توزیع برق زنجان توضیحات مکتوبی را به موج رسا ارسال کرد.

به گزارش موج رسا; در این توضیحات آمده است: احتراما با عنايت به درج مطلبي در سايت آن خبرگزاري محترم در تاريخ 22 / 8 / 1401 با موضوع "نبود برق مستقيم در محور تهم_چورزق مانع توسعه اينترنت سيار است"خواهشمند است طبق قانون مطبوعات جوابيه ذيل جهت تنوير افكار عمومي درج گردد.

طبق بند 4 اعلام شرايط اعلامي به اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان زنجان ، به صراحت اعلام شده است كه ايجاد راه دسترسي و رفع معارضين و اخذ رضايت از مالكين زمين‌هاي موجود در مسير شبكه احداثي بر عهده متقاضي( اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات) مي‌باشد.

 تعلل و تاخير صورت گرفته در اجراي پروژه، بدليل عدم ايفاي تعهدات در ايجاد راه دسترسي به محل برق‌رساني بوده است همچنين شايان ذكر است موضوع عدم ايجاد راه دسترسي بارها و طي نامه‌هاي شماره354904‌/ 63 / 1400 مورخه‌ي 21 / 07 / 1400، نامه 371719‌/‌63‌/‌1400 مورخه‌ي 05 / 11 / 1400 و صورتجلسه مورخه‌ي 17 / 08 / 1400 در حضور بخشدار محترم چورزق، به اطلاع متقاضي برق ( اداره كل ارتباطات وفناوري اطلاعات استان) رسيده است.

عملاً تاخير در ايجاد راه دسترسي موجب از دست رفتن زمان كاري در فصل پاييز 1400 شده و با ورود به فصل زمستان و بدليل وقوع بارش، سرماي شديد و صعب‌العبور بودن منطقه، عمليات اجرايي پروژه با تاخير به اتمام رسيده است.

علي ايحال با وجود تمام موانع پروژه برقرساني به سايت مخابراتي ياد شده مرتفع و پروژه به اتمام رسيده و آماده بهره برداري مي باشد./ب

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر