logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۸۳۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌کل ارتباطات استان زنجان مطرح کرد؛

نبود برق مستقیم در محور تهم_چورزق مانع توسعه اینترنت سیار است/ هزینه کرد ۶ میلیارد تومانی برای راه اندازی سایت تهم_چورزق

نبود-برق-مستقیم-در-محور-تهم-چورزق-مانع-توسعه-اینترنت-سیار-است-هزینه-کرد-۶-میلیارد-تومانی-برای-راه-اندازی-سایت-تهم-چورزق-
مدیر‌کل ارتباطات استان زنجان با بیان اینکه هرگونه برقراری ارتباط برای تلفن سیار مبتنی بر تامین برق است، گفت: مشکل اصلی محور تهم_ چورزق نبود برق مستقیم است.

حامد سرایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی محور‌های مواصلاتی استان همچون محور تهم_چورزق اظهار داشت: متاسفانه این محور جز محورهایی است که فاقد پوشش ارتباطی است.

وی با بیان اینکه هرگونه برقراری ارتباط برای تلفن سیار مبتنی بر تامین برق است، افزود: مشکل اصلی محور تهم به چورزق این است که در سطح جاده برق وجود ندارد و مشکل چندین ساله اینترنت در محور وجود دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: پیگیری‌ها از سال ۹۹ انجام و ۶ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی سایت اینترنت در این محور انجام شده است.

وی یادآور شد: بنا به دلیلی که ذکر شد پوشش اینترنت مناسب نیست و انتظار از ارگان های ذیربط این است که همکاری مناسبی با این اداره کل داشته باشند.

سرائی با بیان اینکه اعتبار اولیه در نظر گرفته شده جوابگوی هزینه های جاری نیست، تصریح کرد: فنداسیون و دکل در محور تهم_چورزق آماده است و با تامین برق بلافاصله سایت زرین تپه در این محور راه اندازی و مشکل ارتباطی در این محور حل می‌شود.

وی در خصوص کاربرد برق خورشیدی در این سایت و راه‌اندازی آن گفت: بررسی‌های مربوطه انجام شده، گزینه‌هایی مانند استفاده از سلول خورشیدی مطرح شده اما بر اساس شرایط جوی منطقه این راهکار نمی تواند کاربردی شود بنابراین باید برق مستقيم برای سایت تامین شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر