logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۸۲۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

بیانیه فرماندهی انتظامی استان زنجان در پی اقدام تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)

بیانیه-فرماندهی-انتظامی-استان-زنجان-در-پی-اقدام-تروریستی-حرم-حضرت-شاهچراغ-(ع)
فرماندهی انتظامی استان با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ را محکوم و امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست.

<!doctype html>به گزارش موج رسا; فرماندهی انتظامی استان با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ را محکوم و امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست.

متن این بیانیه بدین شرح است .   

بسم الله الرحمن الرحیم   

خبر ناگوار اقدام تروریستی و جنایتکارانه ی یکی از دست نشاندگان استکبار جهانی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان و زائران عزیز شد ، کام همه مردم ایران را تلخ کرد .   

دشمنان قسم خورده این ملت پس از شکست در ایجاد دو دستگی بین ملت بزرگ ایران بار دیگر چهره جنایتکارانه خود را به نمایش گذاشته و با این اقدام شقاوت آمیز در پی انتقام از ملت دین دار و صبور ایران برآمد .   

این جنایت تلخ و خونین که توسط نظام سلطه طراحی و توسط مزدوران آنها به انجام رسید، نشانه عمق ناتوانی، کینه توزی و دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این جنایت تروریستی خباثت آنها در هدف قرار دادن امنیت مردم بیش از پیش نمایان شد، هر چند دشمنان باید بدانند چنین اقدامات بزدلانه ای به استحکام درونی، انسجام مردمی و محکم تر شدن درخت تنومند انقلاب اسلامی که به برکت خون شهدا آبیاری شده است، منتج می شود و عزم ملت را در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی صد چندان می کند.   

دشمنان این ملت باید بدانند عشق به اهل بیت (ع) و امنیت ایران اسلامی با هزینه خون هزاران شهید حفظ شده و این اقدامات خللی در عزم راسخ پرچمداران عدالت ایجاد نخواهد کرد .   

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک و تروریستی و تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هم وطنان عزیز به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری "مدظله العالی"، مردم شهید پرور ایران اسلامی بویژه خانواده‌های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومان ، شفای عاجل و کامل مسئلت می نمایم .   

فرمانده انتظامی استان زنجان ، سرتیپ دوم ستاد " محمد طراقیه "

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر