logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۸۱۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبر داد؛

اجرای ۲۳۰ طرح کنترلی در محیط پیرامونی مراکز آموزشی

اجرای-۲۳۰-طرح-کنترلی-در-محیط-پیرامونی-مراکز-آموزشی
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اينکه با توجه به آغاز سال تحصیلی پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرای طرح کنترل محیط های پیرامونی مراکز آموزشی را در دستور کار خود دارد، گفت: ۲۳۰ طرح کنترلی در محیط پیرامونی مراکز آموزشی اجرا شد.

محسن حسین خانلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرای طرح کنترل محیط های پیرامونی مراکز آموزشی را در دستور کار خود دارد.

وی با بیان اینکه این طرح از اولین روز آغاز سال تحصیلی به خصوص در مراکز آموزشی هدف اجرا می شود، ابراز کرد: تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت نامحسوس در محیط پیرامونی مراکز آموزشی به خصوص مراکز آموزشی هدف فعالیت می کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان بیان کرد: اگر موتورسواری یا خودرویی و حتی فردی اقدام به فروش مواد مخدر کند توسط این تیم های عملیاتی شناسایی می شود و در صورت امکان در محل وقوع جرم دستگیر می شود و اقدامات قانونی لازم انجام می شود.

وی با اشاره به اجرای ۲۳۰ طرح کنترلی در حوزه مواد مخدر در خصوص مراکز آموزشی، عنوان کرد: اجرای طرح کنترلی محیط پیرامونی مراکز آموزشی نسبت به سال های گذشته ۶۸ درصد افزایش داشته است.

حسین خانلو با بیان اینکه باتوجه به شرایط حاکم در جامعه به دانش آموزان توصیه می شود به هیچ عنوان به غریبه ها اعتماد نکنند، ادامه داد: به دانش آموزان توصیه می شود به کافه ها و قلیان سرا ها مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه‌ عامل اصلی اعتیاد مصرف سیگار و قلیان است، افزود: به دانش آموزان توصیه می شود به هیچ عنوان سیگار و قلیان مصرف نکنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه دانش آموزان به هیچ عنوان از غریبه ها انواع قرص، شکلات، آدامس مشکوک نگیرند، تاکیدکرد: دانش آموزان به توصیه های مدیران مدارس و اولیا در خصوص مواد مخدر توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اگر دانش آموزی با موارد مشکوک مواجه می شود پلیس مبارزه با مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۲۸ در جریان بگذارد، ابراز کرد: بعضا در برخی مدارس دانش آموزانی اقدام به توزیع سیگار و قرص می کنند؛ دانش آموزان پلیس را از طریق سامانه ۱۲۸ از این امر مطلع کنند و مدیر مدرسه را از این امر با خبر کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر