logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۷۸۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان:

180 دانشجو از زنجان به پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند

180-دانشجو-از-زنجان-به-پیاده‌روی-اربعین-اعزام-می‌شوند
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اعزام دانشجویان زنجانی به پیاده‌روی اربعین، گفت: امروز ۱۸۰ نفر از دانشجویان استان زنجان برای شرکت در اجتماع عظیم اربعین به کشور عراق اعزام می‌شوند.

حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اعزام دانشجویان به پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: امروز ۱۸۰ نفر از دانشجویان استان زنجان برای شرکت در اجتماع عظیم اربعین به کشور عراق اعزام می‌شوند.

وی با اشاره برپایی موکب سیار توسط بسیج دانشجویی استان زنجان در مسیر پیاده‌روی اربعین، ابراز کرد: پویش در مدار حبیب در قالب موکب سیار انجام می‌شود و خدمات مختلفی از قیبل خدمات سلامت، فرهنگی و تعمیرات چرخ کالسکه و... انجام می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه در تلاش هستیم که در کربلا یک برنامه تجمیعی برگزار کنیم، تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین برای 3 روز برنامه‌ریزی‌شده است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایفی که امام خمینی(ره) بر عهده بسیج دانشجویی نهاده است تشکیل هسته‌های مقاومت در سراسر جهان است، افزود: اربعین حسینی می‌تواند یک مانور رزمایش برای تشکیل هسته‌های مقاومت در سراسر جهان باشد و زمینه‌ساز ارتباط با دانشجویان کشورهای مختلف و مردم مسلمان کشورهای دیگر برای انتقال پیام انقلاب اسلامی شود.

محمدی تأکید کرد: دانشجویان با حضور در پیاده‌روی اربعین برای عملیات در پاییز و زمستان در دانشگاه‌ها آماده می‌شوند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر