logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۷۷۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر حوزه های علمیه استان زنجان خبر داد؛

پذیرش بیش از ۵۰ طلبه در حوزه علمیه استان زنجان

پذیرش-بیش-از-۵۰-طلبه-در-حوزه-علمیه-استان-زنجان
مدیر حوزه های علمیه استان زنجان با اشاره به ثبت نام ۱۴۰ نفر در حوزه های علمیه، گفت: بیش از ۵۰ نفر از متقاضیان موفق به گذراندن مراحل گزینشی حوزه علمیه استان زنجان شدند.

حجت الاسلام جواد جعفری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مراحل گزینشی حوزه های علمیه استان زنجان، اظهار کرد: حدود ۱۴۰ نفر در ثبت نام اولیه حوزه علمیه ثبت نام کرده بودند.

وی با بیان اینکه از این تعداد فقط ۷۰ نفر به مرحله ثبت نام نهایی و تشکیل پرونده رسیدند، ابراز کرد: بیش از ۵۰ نفر از متقاضیان توانستند مراحل گزینشی حوزه علمیه را پشت سر بگذارند و به عنوان طلبه وارد حوزه علمیه شود.

مدیر حوزه های علمیه استان زنجان با بیان اینکه اکثریت طلاب جدید دانش آموزان پایه هشتم و نهم هستند، تصریح کرد: در مراحل گزینشی وضعیت خانوادگی متقاضیان مورد بررسی قرار می گیرد تا طلاب از خانواده‌های متدین باشند.

وی با بیان اینکه دو معاونت حوزه علمیه بحث‌های انقلابی گری طلاب را در دستور کار دارند، افزود: معاونت تهذیب طبق دستورالعمل، برنامه های بصیرتی مختلفی را برای طلاب برگزار می‌کند و طلاب را با مسائل روز جامعه آشنا می کند و آموزش هایی در خصوص مبانی انقلاب را به طلاب می دهد.

حجت الاسلام جعفری بیان کرد: دفتر سیاسی اجتماعی حوزه علمیه استان زنجان مسائل سیاسی، مسائل اجتماعی روز انقلاب را رصد می کنند و مسائل مرتبط را به طلاب آموزش می دهد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه طلبه عصر انقلاب زیر نظر معاونت تهذیب فعالیت می‌کند، ادامه داد: فعالیت های بصیرت افزایی در خصوص مبانی انقلاب و مباحث روز و برخی از فعالیت ها از قم به این دبیرخانه ابلاغ می شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر