logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۷۵۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

حادثه رانندگی در زنجان یک نفر را به کام مرگ کشاند/ آمادگی کامل پلیس راه برای ایام محرم و یوم‌العباس

حادثه-رانندگی-در-زنجان-یک-نفر-را-به-کام-مرگ-کشاند-آمادگی-کامل-پلیس-راه-برای-ایام-محرم-و-یوم‌العباس
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به تصادف رخ داده بین خودروی سواری پراید و نیسان در کیلومتر ۵۰ محور زنجان میانه، گفت: راننده پراید در محل با توجه به جراحات وارده فوت شد.

محمدی علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه طرح تابستانه پلیس راه از ۳۱ خرداد ماه آغاز شده است، اظهار کرد: طرح تابستانه پلیس تا پایان تعطیلات تابستانی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پلیس راه در تاسوعا و عاشورای حسینی در آماده باش کامل است، ابراز کرد: پلیس راه در تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت محسوس و نامحسوس در محورها به صورت ویژه حضور دارد.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حضور مسافران و تردد خودروها در یوم‌العباس و دسته زینبیه انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده در خصوص حضور و تردد مسافران در محور زنجان_ تهران و زنجان_تبریز در یوم العباس و ایام محرم، پلیس راه در این روزها به صورت ویژه و پررنگ در محورهای حضور دارد.

وی با اشاره به تصادف رخ داده بین خودروی سواری پراید و نیسان در کیلومتر ۵۰ محور زنجان میانه، عنوان کرد: راننده پراید در محل با توجه به  جراحات وارده فوت شد.

عظیمی با اشاره به دلیل تصادف رخ داده، خاطرنشان کرد: انحراف به چپ خودرو پراید موجب بروز تصادف شده است.

وی با بیان اینکه اکثر تصادفات رخ داده در استان زنجان در محورهایی است که دو بانده نشده‌اند و جزو جاده های قدیم هستند، افزود: لزوم جداسازی و دو بانده شدن محورها در استان وجود دارد شدت خسارت و جراحات وارده در تصادفات رخ داده در این محورها بالاست.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر