logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۷۵۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رتبه برتر کنکور سراسری در گفت‌وگوی اختصاصی با موج رسا؛

موفقیت هر فرد وابسته به تلاش او است/ مطالعه برای کنکور را از سال دهم شروع کردم

موفقیت-هر-فرد-وابسته-به-تلاش-او-است-مطالعه-برای-کنکور-را-از-سال-دهم-شروع-کردم
رتبه برتر کنکور سراسری با بیان اینکه موفقیت هر فرد وابسته به تلاش او است، گفت: امکانات ۱۰ درصد در موفقیت افراد موثر است و ۹۰ درصد موفقیت وابسته به تلاش او است.

امیر مهدی امامی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه رشته پزشکی دانشگاه تهران را انتخاب خواهم کرد، اظهار کرد: تلاش می‌کنم پزشک خوبی برای جامعه باشم.

وی با بیان اینکه از سال دهم به صورت جدی مطالعه برای کنکور را آغاز کردم و در سال یازدهم ساعت مطالعه من به اوج رسید، تصریح کرد: همین روند مطالعه را در سال دوازدهم ادامه دادم که خوشبختانه موفق به کسب رتبه ۱۰ کنکور سراسری گروه تجربی شدم.
رتبه برتر کنکور سراسری با بیان اینکه ساعت مطالعه من در روزهای مختلف متغیر بود، عنوان کرد: ساعت مطالعه من در برخی از روزها به بیش از ۵ ساعت و در برخی روز ها به ۱۰ ساعت نیز می‌رسید که در نزدیکی کنکور به حدود ۹ ساعت رسیده بود.
وی بیان کرد: از سال یازدهم به صورت رسمی در آزمون های آزمایشی شرکت کردم.
امامی با بیان اینکه من در مدرسه شهید بهشتی درس می خواندم که مدرسه و معلمان در کسب رتبه من سهیم هستند، افزود: امکانات ۱۰ درصد در موفقیت افراد موثر است و ۹۰ درصد موفقیت وابسته به تلاش او است.
وی در توصیه‌ای به دانش آموزان خاطرنشان کرد: به دوستان و دانش آموزان هم سن و سال خودم توصیه می‌کنم آن چیزی را که به آن علاقه دارند دنبال کنند و هر فرد صرفاً با درس خواندن به موفقیت نمیرسد.
رتبه ۱۰ کنکور سراسری تجربی بیان داشت: افرادی که استعداد دستیابی به مدارج علمی بالا را دارند ممارست کنند و نا امید نشوند و تلاش و پشتکارشان را بیشتر کنند.
وی با بیان اینکه از پدر و مادرم تشکر ویژه می کنم که در موفقیت من بسیار موثر بودند، افزود: از مدیر مدرسه شهید بهشتی و دبیر زیست جناب آقای قربانی بابت تمامی تلاش های ایشان تشکر می کنم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر