logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۷۰۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

فراخوان پذیرش شرکت‌های فعال در حوزه ICT تا پایان هفته جاری تمدید شد

فراخوان-پذیرش-شرکت‌های-فعال-در-حوزه-ICT-تا-پایان-هفته-جاری-تمدید-شد
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: فرایند جذب و پذیرش شرکت‌های فعال در حوزه ICT در استان زنجان از ۱۶ خرداد ماه آغاز شده و تا پایان هفته جاری مهلت ثبت نام وجود دارد.

حامد سرائی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در راستای امضای تفاهم‌نامه همکاری بین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ICT با پارک علم و فناوری استان زنجان، فرایند جذب و پذیرش شرکت‌های فعال در حوزه ICT در استان زنجان از ۱۶ خرداد ماه آغاز شده و تا پایان هفته جاری مهلت ثبت نام وجود دارد.

وی با بیان اینکه به منظور حمایت و تقویت کسب و کارهای حوزه ICT به شرکت‌های پذیرش شده تا سقف ۴میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک هزینه رشد داده خواهد شد، افزود: این شرکت‌ها از امتیازها و حمایت‌های ویژه‌ای بهره‌مند خواهند بود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به اینکه استقرار در پارک‌ها و مراکز رشد استان از جمله حمایت‌ها است عنوان کرد: بهره‌گیری از خدمات تخصصی و تجاری سازی پارک‌ها و مراکز رشد استان، اعتبار تحقیقاتی توسعه محصول پارک فاوا و بهره‌مندی از امتیازهای قانونی استقرار در پارک‌ها و مراکز رشد استان نیز از جمله حمایت‌های دیگر است.
 
وی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند تا آخر وقت امروز برای اطلاعات بیشتر به نشانی http://www.zstp.ir مراجعه یا با شماره ۸-۳۳۷۳۷۹۲۶-۰۲۴ تماس بگیرند، گفت: فرم درخواست مربوطه به این فراخوان از نشانی
http://ict-park.ir/fa/page/135
قابل دریافت است.

سرائی گفت: تلاش داریم تا در راستای دستیابی به شعار سال شرکت‌هایی را به وجود بیاوریم که سال‌های سال بتوانند با موفقیت در عرصه تولید دانش‌بنیان و اشتغال فعالیت داشته باشند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر