logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۷۰۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان:

زنجان نائب قهرمان مسابقات پومسه ایران شد

زنجان-نائب-قهرمان-مسابقات-پومسه-ایران-شد
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: تیم هیئت تکواندو زنجان در بخش بانوان نائب قهرمان مسابقات پومسه ایران شد.

علی سپهری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ قهرمانی ۱۵ ایران به میزبانی استان زنجان، اظهار کرد: این مسابقات از ۱ تا ۳ تیر ماه به میزبانی استان زنجان و ورزشگاه شش هزار نفری کارگران برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، ابراز کرد: مسابقات بانوان روز اول و دوم تیر ماه و مسابقات آقایان روز سوم تیرماه برگزار شد.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به قهرمانی تیم ها در بخش بانوان، تصریح کرد: در جدول رده بندی لیگ دسته یک پومسه در بخش بانوان تیم معراج تهران با 62 امتیاز عنوان قهرمانی و تیم های هیات تکواندو زنجان و گلستان با کسب به ترتیب 55 و 12 امتیاز جایگاه بعدی جدول رده بندی را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم ها در بخش آقایان، عنوان کرد: در پایان این دوره از مسابقات آکادمی نظری در مجموع با 48 امتیاز عنوان نخست را کسب کرد و روی سکوی قهرمانی ایستاد. آکادمی برزگری از استان البرز با 14 امتیاز نایب قهرمان شد و المپیک رودسر از استان گیلان هم با 11 امتیاز در جای سوم ایستاد.

سپهری با اشاره به تعداد ورزشکاران حاضر در این رویداد ورزشی خاطرنشان کرد در بخش بانوان ۳۷۰ ورزشکار و در بخش آقایان ۲۹۰ ورزشکار از سراسر کشور حضور داشتند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر