logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۶۹۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

آخر تیرماه قنات روستای جوجرگان احداث می‌شود/ اعتبار اختصاص‌یافته برای احداث قنات ناچیز است

آخر-تیرماه-قنات-روستای-جوجرگان-احداث-می‌شود-اعتبار-اختصاص‌یافته-برای-احداث-قنات-ناچیز-است-
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: آب روستای جوجرگان به‌صورت مستقیم از آب رودخانه تامین می‌شود که باید اقدام به احداث قنات کرد اما اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان کفاف تامین هزینه‌های قنات را نمی‌کند.

علی‌محمد نادر‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در ارتباط با علت عدم حل مشکل آبرسانی در روستای جوجرگان طارم اظهار داشت: اواخر فرودین سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار از محل فاقد دهیاری به حساب شرکت آب و فاضلاب استان زنجان واریز شده است.

وی افزود: بدلیل اینکه حجم پروژه بسیار کوچک است پیمانکار استقبال چندانی برای اجرای پروژه ندارد و تاکنون نیز منجر به انتخاب پیمانکار نشده است، اما باید برای حل مشکل روستا پیمانکار انتخاب کنیم.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: روستای جوجرگان تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب نیست و در اکثر روستاها افراد تمایل به تحت پوشش قرار گرفتن شرکت آب و فاضلا ندارند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تامین آب روستای جوجرگان بصورت مستقیم از آب رودخانه تامین می‌گردد که علت گل آلود بودن رسوبات موجود در کف مخزن بوده است که جهت حل مشکل بایستی نسبت به احداث قنات جهت تامین آب روستا اقدام کرد که اعتبار مذکور کفاف تامین هزینه‌های قنات را نخواهد کرد.

نادرخانی گفت: شرکت آب و فاضلاب تلاش می‌کند تا در طول یک ماه اخیر و نهایتا تا آخر تیر ماه احداث قنات در روستای جوجرگان را انجام دهد و مشکل روستاییان در تامین آب حل شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر