logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۶۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری :

هنرمندان دلسپرده نسبت به سرنوشت انقلاب حساس هستند/سابقه تاریخی زنجان انسان را متواضع می کند

هنرمندان-دلسپرده-نسبت-به-سرنوشت-انقلاب-حساس-هستند-سابقه-تاریخی-زنجان-انسان-را-متواضع-می-کند

مدیرکل امور استان های حوزه هنری گفت: هنرمندان دلسپرده نسبت به سرنوشت انقلاب حساس بوده و به دنبال حل مشکلات هنری و فرهنگی هستند.

به گزارش موج رسا; مجید مصلحی در آئین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان زنجان اظهار داشت:جهت فعالیت های حوزه هنری انقلاب اسلامی است که از زبان هنر برای بیان آن استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف باید سازوکارها متناسب با اهداف باشد، افزود: حوزه هنری باید سازمانی چابک با تکیه بر هنرمندان و نیروی انسانی با انگیزه و با توان باشد.

مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری  خاطرنشان کرد: در حوزه منابع انسانی باید واقعیت ها را شناخته و دوران اینکه نیروی انسانی را با دستور و افزایش منابع، مدیریت کنیم به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه باید نیروها در تصمیم گیری ها شرکت داده شده و انگیزه لازم برای فعالیت در کارکنان فراهم شود، تصریح کرد: سازمان حوزه هنری برضرورت تکیه بر نیروی با انگیزه و احساس موثر بودن دارد.

مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری  با اشاره به اینکه کلی نگری باید از اصول مورد توجه باشد، افزود: باید از زاویه بالایی مسائل دیده شود.

مصلحی آینده نگری را یکی دیگر از اصول این سازمان عنوان کرد و گفت: هنرمندان دلسپرده نسبت به سرنوشت انقلاب حساس بوده و به دنبال حل مشکلات هنری و فرهنگی هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر ما عناصر هویت بخش را مورد توجه قرار دهیم، موفقیت بیشتری کسب می کنیم، افزود:حوزه هنری باید پاتوق و جایگاهی برای هنرمندان متعهد بوده و بتوانند بخشی از مسائل کشور را با زبان هنر حل کند.

مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری  برضرورت همفکری و همدلی بین هنرمندان و مسئولان برای حل مشکلات تاکید کرد و گفت: نیروی انسانی کارآمد توانمند و موثر مورد تاکید این سازمان است.

مصلحی با اشاره به اینکه تعامل سازنده دستگاه ها بایکدیگر در زمینه هنر انقلاب اسلامی ضروری است،بیان داشت:اگر در زمینه کلیات با هم همدل نباشیم عقبه ها را نیز از دست می دهیم.

وی گفت: تعامل سازنده با مجموعه مدیریت استان و جریان سازی با تولیدات فاخر از تاکیدات این سازمان است.

مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری  خاطرنشان کرد: باید در زندگی شخصی و سازمان خود همواره در  حال تحول و پیشرفت باشیم وگرنه زیر تغییرات جهانی له خواهیم شد.

مصلحی ادامه داد: سابقه تاریخی زنجان و مراسم های ماه محرم تصویر ذهنی خوبی را از مردم زنجان متبادر می کند که این موضوع موجب می شود تا نسبت به مردم این شهر دیدگاه متواضع داشت.

وی بیان داشت: از بیرون کسی نمی تواند مسائل ما را حل کند باید با صبر و تحمل به خاطر نسل های آینده مشکلات را خود حل کنیم.

این مسئول بیان داشت: حوزه هنری استان زنجان با همه نقص ها و کمبودها فعالیت های خود را انجام داده است و معدل اتفاقات مثبت و جامعه نگر بوده است.

وی گفت:سابقه قاسمی کارنامه درخشانی است که بهترین فرد برای استان زنجان برای ادامه فعالیت در حوزه هنری است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر