logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۶۴۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا،

تشکیل قرارگاه مبارزه با گران‌فروشی و احتکار در انتظامی استان زنجان/ برخورد با احتکار در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی زنجان است

تشکیل-قرارگاه-مبارزه-با-گران‌فروشی-و-احتکار-در-انتظامی-استان-زنجان-برخورد-با-احتکار-در-دستور-کار-پلیس-امنیت-اقتصادی-زنجان-است
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با گران‌فروشی و احتکار طی دو روز گذشته، گفت: این قرارگاه در استان زنجان به ریاست فرمانده انتظامی استان زنجان و دبیری پلیس امنیت اقتصادی استان تشکیل‌ شد.

یوسف اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با  موج رسا; با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با گران‌فروشی و احتکار طی دو روز گذشته، اظهار کرد: این قرارگاه در استان زنجان به ریاست فرمانده انتظامی استان زنجان و دبیری پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان تشکیل‌شده است.

وی بابیان اینکه اکیپ‌های پلیس امنیت اقتصادی برای پیشگیری از احتکار و گران‌فروشی شبانه‌روزی در حال تلاش و گشت و پیگیری هستند، ابراز کرد: شب گذشته بیش از سه انبار احتکار توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی کشف شد و این افراد جریمه شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اشاره به برخورد پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضایی با گران‌فروشی، عنوان کرد: یکی از پروتئینی‌ها اقدام به فروش مرغ به قیمت ۷۰ هزار تومان می‌کرد که در تور پلیس امنیت اقتصادی افتاد.

وی بیان کرد: این پروتئینی ۳۰۰ کیلوگرم مرغ را به قیمت ۷۰ هزار تومان فروخته بود که به ازای تمامی ۳۰۰ کیلوگرم جریمه شد.

اسماعیل‌زاده بابیان اینکه برخورد با احتکار و گران‌فروشی از ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به دستور استاندار و ریاست کل دادگستری استان زنجان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اکیپ‌های مشترک پلیس امنیت اقتصادی، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و سازمان صمت برای جلوگیری از احتکار و گران‌فروشی اقدامات لازم را انجام می‌دهند و در صورت مشاهده تخلفات و جرائم برخوردهای لازم اتفاق می‌افتد.

وی بابیان اینکه در این گشت‌ها و بازرسی‌ها اولویت با فروشگاه‌های بزرگ و انبارهای بزرگ است، ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی به‌صورت ویژه برخورد با احتکار و گران‌فروشی را در دستور کار قرار داده است تا ملت شریف زنجان دچار مشکل و کمبودی نباشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان بابیان اینکه این طرح یک طرح بسیار خوبی است که دولت شجاعانه اجرا می‌کند، تأکید کرد: پلیس کمک خواهد کرد تا این طرح بسیار خوب دولت به نتیجه برسد و مردم زنجان از سمت سودجویان و دلالان دچار مشکل نشود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر