logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۶۱۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

اقتصاد پاشنه آشیل کشور است/ دشمن از هر ابزاری علیه جمهوری اسلامی استفاده می‌کند

اقتصاد-پاشنه-آشیل-کشور-است-دشمن-از-هر-ابزاری-علیه-جمهوری-اسلامی-استفاده-می‌کند
جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه رهبری چند سالی است که شعار‌های سال را در حوزه اقتصادی بیان می‌کنند، گفت: پاشنه آشیل امروز جمهوری اسلامی ایران حوزه اقتصاد است.

به گزارش موج رسا; سردار ابوالفضل طهماسبی در جلسه هم اندیشی تحقق شعار سال با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به خصوص ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهار کرد: ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) است که این روز را به تمام مردم و پاسداران تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه رهبری هر ساله با توجه به اولویت‌های کشور شعار سال را مشخص و بیان می‌فرمایند، ابراز کرد: ما باید این شعارها را محقق و عملیاتی کنیم و شعارها را تبدیل به شعور کنیم.

جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه اندیشمندان معترف هستند که جمهوری اسلامی ایران از شعارهای انقلاب خود منحرف نشده است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی نه تنها از شعار‌های انقلاب یعنی نه شرقی و نه غربی،‌ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی عبوری نکرده است بلکه این شعارها را عملیاتی کرده است.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه معیشت و اقتصاد در کشور وجود دارد اما پیشرفت‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان و کشور باید مد نظر قرارگیرد، ادامه داد: ما نباید بگذاریم دشمن انقلاب را تحریف کند و انقلاب را زیر سوال ببرد.

سردار طهماسبی با بیان اینکه همان طور که رهبری فرمودند: ما در یک جنگ ترکیبی هستیم، عنوان کرد: غول‌های رسانه‌ای دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند و دشمن از هر ابراز علیه جمهوری اسلامی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه رهبری چند سالی است که شعارهای سال را در حوزه اقتصادی بیان می‌کنند، خاطر نشان کرد: پاشنه آشیل امروز جمهوری اسلامی ایران حوزه اقتصاد است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که بگوید شعار های سال کلیشه ای است، ابراز کرد: دشمن به دنبال این است که بگوید به شعار های سال عمل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی به دنبال این است که پهلوی را تطهیر کند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران علی رغم تحریم هایی که از سال ۵۹ علیه جمهوری اسلامی ایران تحمیل شد و یا جنگ و‌... توانسته است حجم بسیار زیادی از خدمات را به مردم ارائه کند.

سردار طهماسبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک تنه در برابر استکبار جهانی ایستاده است، عنوان کرد: در برجام نیز تمام استکبار در یک طرف و جمهوری اسلامی ایران در طرف دیگر ایستاده است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی با وجود این حجم از دشمنان فقط ۲.۵ درصد از تولید ناخالصی ملی را در حوزه دفاعی و نظامی هزینه کرده است در حالی است که در حکومت پهلوی در زمانی که ایران هیچ دشمنی نداشت ۷.۵ درصد تولید ناخالصی ملی برای حوزه دفاعی هزینه می‌شد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که بگوید مسئولان به فکر معیشت مردم نیستند در حالی که این گونه نیست، افزود: رهبری می فرمایند: هر کشوری که می‌خواهد قوی شود باید در علم قوی شود.

وی با بیان اینکه فعالیت های فکری و اندیشه ای باید ادامه داشته باشد، تصریح کرد: شهید شهریاری افتخاری برای ما و استان ما است.

عباس بابایی نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه امروز مهم ترین نقطه ای که دشمن نشانه گرفته است و و روز به روز بر فشار های این حوزه می افزاید حوزه اقتصاد است، اظهار کرد: رهبری امسال نگاه جدیدی در مقوله تولید را ارائه کردند و آن تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بود.

وی با بیان اینکه در کشور حدود ۷ هزار شرکت دانش بنیان فعالیت می‌کند، تصریح کرد: در استان زنجان حدود ۷۰ شرکت دانش بنیان وجود دارد و این یعنی سهم استان از شرکت های دانش بنیان حدود یک درصد است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان در استان از نظر کمی و کیفی باید افزایش پیدا کند، خاطر نشان کرد: در استان شرکت‌هایی در شهرک‌های صنعتی وجود دارد که توان تبدیل شدن به دانش بنیان را دارند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر