logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۶۱۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

گِل‌آلودگی آب شرب شهر چورزق طارم و منطقه شناط ابهر رفع شد

گِل‌آلودگی-آب-شرب-شهر-چورزق-طارم-و-منطقه-شناط-ابهر-رفع-شد-
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: انجام عملیات کشاورزی در شهر چورزق طارم و شکستگی لوله انتقال آب در منطقه شناط ابهر سبب گل‌آلودگی آب شرب شده بود که امروز این مسئله رفع شد.

مصطفی اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فعالیت کشاورزان طارمی در اطراف چشمه تامین کننده آب شهر چورزق شهرستان طارم سبب گل‌آلودگی آب شرب این شهر شده بود.

وی با بیان اینکه این گل‌آلودگی هم‌اکنون رفع شده است، افزود: از کشاورزان درخواست می‌شود برای ممانعت از ایجاد هر گونه آلودگی در آب شرب شهر چورزق از انجام فعالیت‌های کشاورزی در فاصله نزدیک چشمه خود‌داری کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان همچنین در ارتباط با علت آلودگی آب شرب منطقه شناط شهرستان ابهر، گفت: از روز شنبه در قسمتی از لوله‌ انتقال آب شرب شکستگی ایجاد شده بود و مقداری گل از طریق لوله وارد آب شده و این امر سبب گل‌آلودگی آب چند شهروند شده بود.

وی با اشاره به اینکه شکستگی لوله انتقال آب تعمیر شد و مشکل گل‌آلودگی آب شرب در منطقه شناط ابهر نیز رفع شد، عنوان کرد: در حال حاضر مسئله مشکل گل آلودگی هر دو منطقه اعلامی رفع شده و مسئله خاصی وجود ندارد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر