logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۵۸۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفت و گو با موج رسا:

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان زنجان اختصاص می‌یابد/ وجود ۱۰ هزار نفر متقاضی در صف دریافت تراکتور

۲۰۰-میلیارد-تومان-اعتبار-به-بخش-مکانیزاسیون-جهاد-کشاورزی-استان-زنجان-اختصاص-می‌یابد-وجود-۱۰-هزار-نفر-متقاضی-در-صف-دریافت-تراکتور-
رئیس مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: برنامه پیشنهادی که برای امسال وجود دارد این است که ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان اختصاص یابد و تعداد تراکتور تحویلی به ۵۰۰ دستگاه و ادوات دیگر به ۶۰۰ دستگاه برسد.

مهدی بنده‌ئی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سالانه اعتباری در خصوص افزایش مکانیزاسیون به استان ها ابلاغ می‌شود و اعتبار ابلاغی از محل خط اعتباری مکانیزاسیون به استان در سال ۱۴۰۰ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بود.

وی افزود: از مبلغ مذکور اعتباری که به استان تخصیص یافت و جذب شد در حدود یک هزار میلیارد ریال بود و به عبارتی می توان گفت ۹۵ درصد اعتبار ابلاغی به استان در خصوص مکانیزاسیون جذب و مورد استفاده قرار گرفت.

رئیس مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ چندین دستگاه تراکتور، کمباین و ادوات تحویل کشاورزان شد، گفت: تعداد تراکتور تحویلی ۲۹۹ دستگاه، کمباین تحویلی ۱۱ دستگاه و ادوات تحویلی ۳۶۹ دستگاه بود.

وی عنوان کرد: برنامه پیشنهادی که برای امسال وجود دارد این است که ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش مکانیزاسیون استان اختصاص یابد و تعداد تراکتور تحویلی به ۵۰۰ دستگاه و ادوات دیگر به ۶۰۰ دستگاه برسد.

بنده‌ئی با اشاره به اینکه با دستگاه ها و ادوات تحویل داده شده ضریب مکانیزاسیون در استان افزایش یافته است، تصریح کرد: ضریب مکانیزاسیون از ۲.۱۴ درصد در سال ۹۹ به ۲.۲۰ درصد در سال ۱۴۰۰ رسید و امیدواریم که امسال با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده ضریب مکانیزاسیون را بیشتر از رقم مذکور نیز نماییم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار متقاضی دریافت تراکتور در استان وجود دارد، خاطر نشان کرد: سالانه بر اساس اعتبار ابلاغی و اختصاص یافته به تعدادی از متقاضیان که در صف دریافت قرار دارند این دستگاه تعلق می گیرد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر