logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۵۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

سهم مالیاتی استان زنجان به 9 درصد کاهش یافت

سهم-مالیاتی-استان-زنجان-به-9-درصد-کاهش-یافت

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش سهم مالیاتی استان زنجان گفت: سهم استان زنجان در میزان دریافت مالیاتی کاهش یافته و از 28 درصد به 9 درصد رسیده است.

به گزارش موج رسا; علی وقف‌چی در جلسه فعالان اقتصادی و تولیدی و صاحبان مشاغل استان زنجان که با حضور معاون وزیر اقتصاد و دارایی در زنجان تشکیل شد اظهار کرد: سهم استان زنجان در میزان سهم مالیاتی کاهش یافته و از 28 درصد به 9 درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان ارشد استانی  نیز در رابطه با کاهش میزان درآمدهای مالیاتی تلاش می‌کنند اظهار کرد: این موضوع امسال در استان زنجان در دست پیگیری بوده و مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره با تاکید بر ارزش افزوده سرب و روی انگوران تصریح کرد: باید ارزش افزوده شرک سرب و روی انگوران نیر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید درآمدهای حاصله از سرب و روی برای مردم استان زنجان باشد افزود: این حق مردم بوده و با انتقال دفتر شرکت سرب و روی انگوران برای استان زنجان مفید خواهد بود.

وقف‌چی خاطر نشان کرد: اگر دفتر این شرکت به زنجان انتقال یابد از نظر اقتصادی برای استان موثر خواهد بود.

وی افزود: در راستای کاهش درآمد مالیاتی در استان زنجان در سال جاری می‌توان گفت در حدود 140 میلیارد تومان صرفه جویی برای مردم استان انجام شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر