logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۵۰۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان با زنجیر چرخ امکانپذیر است/ آمادگی کامل پلیس راه استان زنجان برای امداد رسانی به در راه ماندگان

تردد-در-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان-با-زنجیر-چرخ-امکانپذیر-است-آمادگی-کامل-پلیس-راه-استان-زنجان-برای-امداد-رسانی-به-در-راه-ماندگان
جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان زنجان، گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان به سختی ممکن است.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت راه‌های استان زنجان اظهار کرد: در تمامی محورهای مواصلاتی استان زنجان بارش شدید برف وجود دارد و این بارش‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شهروندان از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند، ابراز کرد: تردد در محورهای مواصلاتی استان فقط با زنجیر‌چرخ ممکن است.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه شهروندان اگر مجبور به تردد در محورهای مواصلاتی نیستند سفر خود را به تأخیر بیندازند، تصریح کرد: وضعیت راه های مواصلاتی به گونه‌ای است که تردد در آنها به سختی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: چنانچه شهروندان مجبور به تردد در محورهای مواصلاتی هستند حتماً زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی و سوخت به میزان کافی به همراه داشته باشند.

میناخانی با اشاره به وضعیت راههای کوهستانی استان، افزود: وضعیت تردد در محورهای کوهستانی بسیار دشوار است به خصوص در محورهای تهم، طارم و دندی به دلیل وجود سربالایی‌ها تردد بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی بسیار کم است، ادامه داد: از روز گذشته تا به امروز در استان زنجان تصادف جرحی و فوتی در جاده‌های استان نداشتیم.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه تمامی واحدهای گشتی پلیس راه استان از دیروز با توجه به بارش برف جهت امدادرسانی به در راه ماندگان در آماده باش کامل هستند، ابراز کرد: طرح زمستانه‌ی پلیس از ۲۱ آذرماه آغاز شده است و اکیپ های طرح زمستانه در گردنه ها حضور دارند و در حال خدمت رسانی و امداد رسانی به مردم هستند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر